|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hoe kun je mondeling voor bijv. engels en frans goed leren??
please geef een paar tips |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wij zijn nu al begonnen met het voorbereiden van Engels. Iedere les neem je een tekst mee en wordt je "ondervraagd" door een medeleerling, zoals het tijdens het examen ook te werk gaat. Erg handig! Als dit bij jou op school niet gedaan wordt, denk ik dat je gewoon de tekst moet samenvatten ofzo.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik help je wel lieverd
en vergeet nooit dat ik altijd van je zal blijven houden no matter what happens.......... |
![]() |
![]() |
#4 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
booeh! offtopic.. *G*
![]() |
![]() |
#5 |
Über Mensch
|
![]()
ga praten met mensen (ouders van.. of bekenden). dat werkt!!
ik had het niet nodig, duits spreek ik vloeiend en engels is ook geen probleem |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Gewoon oefenen, er valt weinig of niets aan te leren. Bij ons is het zo (bij Engels atlhans) dat je een kwartiertje voorbereidingstijd krijgt, met de spreekopdracht erbij. Je kunt dan wat steekwoorden opschrijven en alvast bedenken wat je ongeveer gaat zeggen. En bij Duits is het een kwestie van meedoen in de les, wanneer de onderwerpen waarover de spreekoefening gaat behandeld worden en je oefent.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
gewoon iedere dag met engelse praten
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
naar een ierse kroeg gaan en met de barman gaan praten, of naar een frans cafe gaan, zo moeilijk is het niet
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Engels leer ik nooit s niet nodig maar frans gewoon goed kijken en leren uitspreken!!!! snappie
![]() |
![]() |