|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik wil over een zaak is een bepaalde duidelijkheid. Als ik mijn vrienden en ook andere jongeren hoor hebben die zeker altijd (of min.) 1 keer seks met hun vriend/vriendin de week? Ik bedoel, ik zie mijn vriendin niet tijdens de week en het is soms ook zo dat wij in het weekend als we elkaar dan zien geen seks hebben, als ik dan hoor van andere die verklaren mij zot. Is dit dan zo abnormaal?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
je moet toch doen wat je gelukkig maakt
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Wat boeit et nou hoevaak je sex hebt? Zolang jullie er blij mee zijn en gewoon plezier aan elkaar beleven is het toch best? Alsof je relatie kapot gaat na een week geen sex
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Als ik een week bij me vriendin ben hebben we zo'n 10 keer sex en als we op vakantie zijn (ook een week) zo'n 40 keer
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar ja, als je blij bent met zoals het nu is. Sex is niet zo vanzefl sprekend hoor, de jeugd is veel te geil op het moment maar niet iedereen heeft sex hoor. Zijn genoeg mensen die ook geen sex hebben. Een hoop mensen zeggen ook dat ze veel sex hebben omdat ze zich schamen als ze zeggen dat ze niet veel sex hebben met hun vriendin of zoals YDP zegt hoertje (tis maar hoe je je relatie ziet he). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Als ik een weekend bij haar ben of zij hier dan slaan we ook wel eens een dagje over hoor... zijn we te moe of geen tijd
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
maakt toch niet uit kerel!
|
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
maakt toch niks uit, doe het wanneer jullie dat willen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
zie de reacties hierboven
![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ach tis ook wel leuk als je relatie iets diepgaander is dan alleen maar neuken (40 keer in de week bijvoorbeeld
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
veteraan
|
![]()
ik zou me er niet al te druk om maken, vooral niet wanneer jullie beiden hartstikke goed in je vel zitten omtrent de relatie die jullie hebben.
sex hoort bij een relatie, maar de sex hoort niet de relatie te beheersen.
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() iig, doe waar je je goed bij voelt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
hmmm ik heb anderhalf jaar lang een vriend gehad die ik alleen in de weekeinden zag, menen die iedere dag zeggen seks te hebben liegen. Mischein dat het in het begin zo is maar dat houd ook snel op. Zo en zo is iedere week seks hebben op den duur ook nog best veel. en ik denk niet dat er werkelijk mensen zijn die dan nog gezond kunnen lopen wanneer ze dus wel iedere dag seks hebben...kortom onzin...
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Zolang jullie maar gelukkig zijn is er niks aan de hand.
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
voor elk persoon verschillend...de 1 doet het elke dag de ander 1 keer per maand...kun je nx over zeggen denk ik
|
![]() |