|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nou, me mams en ik moesten dus naar Zwolle voor de eerste ronde.
Ongeveer kwart voor 11 waren we daar en we moesten nog wachten tot kwart voor 12 totdat de deuren opengingen. Er waren nog niet zoveel mensen dus zodra ik naar binnenkon, kon ik me vrijwel direct laten inchecken ( Kwachtte vooraan de rij ![]() Trouwens, 5 minuten voordat we erin mochten kwamen bas en joel nog ff naar buiten om mensen te filmen enzoow ![]() Toen kwamen we in de zaal waar iedereen moest wachten totdat je je nummer hoorde ( die je op je shirtje moest plakken ) Ondertussen kwam er iemand van de website op mij af om me te interviewen en een foto te maken van me mams en ik ![]() Na een half uurtje hoorde ik het nummer en ik moest mee met een groep van 10 personen. Er waren vier kamers, en daarvoor stonden de stoelen. Daar moesten we gaan zitten totdat we aan de beurt waren ( kwas de een na laatste grr ) Er stond een hele aardige vrouw bij ons die daar werkte, om ons een beetje gerust te stellen enzo. 2 meisjes voor mij waren door, en tussendoor waren er ook veel niet door dus... Het meisje die als laatste moest was echt vet zenuwachtig aant worde haha! Toenk ieder moment zou moeten begonk het ook wel te krijgen. En het meisje voor mij kwam de deur uit en zei dat ze een blackout had (aaah...) Ik mocht de kamer in en begroette de vakjury ( Nog niet de officieele jury dus ) bestaande uit 2 personen. Naast hun stond een camera die alles opnam. Ik deed dus mjn ding ( Anastacia - Outta Love ) En toen ik klaar was zeiden ze: Ja je bent goed gekleed, kweet niet of je altijd zo gekleed bent. Je hebt een jonge stem, het moet nog wel ontwikkeld worden. - Gediscusieer tussen de 2 luitjes - Toen zei de andere : He jammer dat je hierna naar de Popacademie gaat !! hehe geintje! Gefeliciteerd! Je bent door naar de volgende ronde ! Ik de kamer uit, vet blij haha ![]() Ook daar moest ik even wachten, maar nie zo lang. Tijdens het wachten kwam diezelfde vrouw die me had geinterviewd naar me toe om nog een foto te maken en me een beetje uit te leggen wat er zal gebeuren in de redactiekamer. Ze zei ook van : " Kheb je net op de tv gezien ! Ging wel goed he ! " Ondertussen kwamen er 2 andere meisjes aan, vet verbaasd dat ze doorwaren haha !! Toen werd mijn naam omgeroepen en mocht ik binnenkomen. er werd een foto van mij gemaakt en een paar dingen gevraagd over wat ik bij mijn inschrijving had gezet. Toen kreeg ik een blaadje mee met de tijd voor morgen ( 8.30 moek daar al zijn pff ) Ik mocht weer gaan en de mensen van rexona wilden me al een troostpakketje geven ... en toen zei ze : "Of ben je door ?" ik: " ja !! " Zij: " Oohw gefeliciteerd ! Tot morgen ! " Ik liep verder de trap af en toen zei iemand van de tvploeg: " Ja ! Jou moest ik net hebben! " er liep nog een meisje de trap af en hij vroeg aan ons wie er van de trapleuning wou afglijden en wie er wou gaan dansen. Ik : " whaa laat mij maar van de trap afglijden ! " Moest ik tijdens het glijden de camera aankijken... Net toenk de camera langsging viel ik van de trapleuning af ![]() ![]() Dat meisje wou eigenlijk niks doen, dus mocht ik oowk gaan dansen haha !! Ik zo been over de trapleuning , cowboydansje doen ! ( Als je op tv een meisje ziet met rooie lokken in dur haar --> That's Me ![]() Maar goed, ik kon dus echt niet wachten het me mams te vertellen. Ze stond aan de andere kant van de zaal en iedereen zag aan me smile dak doorwas. Iedereen vragen van : en ben je door ? Ik : " jaaaa !! " Me mams oowk vet blij haha ![]() Maar goed was dus echt een vet leuke dag ! En op naar de derde ronde !!! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
supergoed voor je
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
vet koewl
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
feli
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Jamai en Jamiel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ja?
|
![]()
beter
![]()
![]() |
#7 |
.
|
![]()
whoei!! vet wel inorde!!
![]()
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
leukkk!! feli
![]()
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
cooooooool! leuk man
![]() :respect:
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
whah ik heb je nog nooit horen zingen maar het uiterlijk van een ster heb je wel idd
![]() succes he ps: ik wil je wel horen zingen hoor een keer ![]() dus als je op tv komt ofzow moet je dat echt zeggen van mij |
![]() |
![]() |
#11 |
jocking
|
![]()
wah! das goed!
![]() nog kans dat het op TV komt? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb nog geen Idols-show gezien op de tv en dat wil ik ook houden als ik hoor wat voor matige tunes Marieke, Jamai, Jimm & Dewi tot nu toe gebracht hebben.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Geen Super Lid
|
![]()
gefeli
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
feli
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Tof!
Ik hoop dat je ver komt! Maar niet dat je wint! Want dan zit je in die smerige commerciele klote maatschappij... bleg! |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
de eerste van het forum
![]() goed hoor ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
Ahhh leuk voor je meid
![]() Ik hoop echt voor je dat je heel ver komt, ik zal echt voor je gaan duimen dan en smsen ![]() Succes meid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
cool joh
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
whieeeeeeeeeeeeeejjj, feli!!
![]()
![]() |
#20 |
Super Lid
|
![]()
Echt tof!! Bij jou was t volgens mij echt heel anders dan bij mij..daar was helemaal geen redactiekamer enzo..alleen een skraal televisietje naast de 'troostpakketjesstand'..en dr waren geen bassen en joëllen..en en en
![]()
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Super!!!!!
Heel veel Succes vandaag!!! |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
gefeliciteerdd!!
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Gefeliciteerd Jamiel! Netjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
k wist niet dat dat alweer was begonnen
![]() maar feli echt leuk voor je nu maar hopen dat je de volgende rondes ook door komt. |
![]() |
![]() |
#25 |
Nerd
|
![]()
heej zeer vet
![]()
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
eindelijk iemand door die ik "ken"
![]() Onmeunig gaaf! |
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
leeeeuuuk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
LEUK
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
. plop .
|
![]()
wooowie
![]()
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Leuk meis!!
![]() Feli ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
dat woord hebbik nog NOOOOIT gehoort ![]() maar super vet dat je door bent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Trots van het noorden.
|
![]()
good job
![]()