|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
Me = HazesRules
Real Life = Rob Leeftijd = 19 Length/Width = 1.82 bij 73 kg (doel 1.82 bij 80 kg) Woonplace = Den Bosch Doordeweek = full time baan op accountantskantoor, 3e jaars student accountancy (master) Avond/Weekend = Met vrienden weg, alcoholcontroles afgaan en BOB-sleutelhangers verzamelen, Rotterdam, stappen, en vooral trainen trainen trainen.... Is goed voor je, er zijn nog mensen die daar achter moeten komen. The Place 2 Be = Sportschool (omdat het nut heeft), in de auto op weg naar weer een zinloze bestemming (zoals het dammetje bij Maliskamp) Searching for = Chickies (iemand interesse? ![]() Favo uitspraak = Kiek da manneke!!! Wa 'n gek zeg!!! Bwaap Bwaap! (auto) Bijzonder = Ex van Little Angel (dat is dus WEL nutteloos om te vermelden) ![]() ![]() ![]() ![]() Zo bedoel ik het dus :respect: Laatst aangepast door HazesRules : 21 October 2003 om 07:07 |
![]() |
![]() |
#53 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() tevreden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
Dan neem ik aan dat we ook vragen mogen stellen?
-Waarom probeer je Little Angel zwart te maken? -ik weet dat jij haar ex bent, maar naar mijn idee laat zij jou met rust, dus is ze over jou heen, jij laat haar niet met rust, dus jij bent niet over haar heen; Waarom blijf haar dan achtena lopen, aan de hand van wat ik heb gelezen wil ze jou toch niet terug ![]() -Waar werk je? -Wat zijn je posotieve eigenschappen? -En de negatieve natuurlijk! Mijn lijstje vervolgens: Me =Miss Death Real Life = ja heb ik ![]() Leeftijd = 17 Length/Width = 1.74 en 57 kilo Woonplace = Gaat je niks aan. Doordeweek = Wo opleiding crimonologie Avond/Weekend = computeren, voornamelijk met familie uit amerika mailen. The Place 2 Be = Mijn bed ![]() Searching for = geld ![]() Favo uitspraak = Goh, joh, echt waar? Bijzonder = Geboren in New York |
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
1. Ik maak haar helemaal niet zwart. Alles is uitgepraat. Finito. Klaar. Maar dat wil niet zeggen dat ik hier niet mag zijn??? 2. Ik werk op een accountantskantoor hier in de omgeving van Den Bosch 3. Positief: eerlijk, betrouwbaar, soms wel lief, volgens anderen mooie ogen 4. Negatief: soms iets te geprikkeld, ben recht voor mijn raap. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
Me = Marvin V
Real Life = Marvin Leeftijd = 21 Length/Width = 1.76 bij 73 kg Woonplace = Renkum (bij arnhem) Doordeweek = Op het moment stagelopen bij een bouwbedrijf op afdeling systeembeheer Avond/Weekend = stappen trainen(fitness) vrienden film trainen waterpolo The Place 2 Be = Oostenrijk Wintersport Searching for = Het ultieme geluk Favo uitspraak = Beste Jung.. Bijzonder = Winnaar mister verkiezing ![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Interesseert mij jouw vragen nou!
![]() Kijk maar bij je prive berichten schat! En ophouden oke? Want ik verlies mn geduld ![]() PM me maar. |
![]() |
![]() |
#60 |
veteraan
|
![]()
Me = dext0r
Real Life = Martijn Leeftijd = 19 Length/Width = 1.89 bij 72 kg Woonplace = Bovenkarspel (bij enkhuizen ![]() Doordeweek = deeltijd volwassenonderwijs/ 2.5dag in de week heftruckchauffeur/kwekerij medewerker Avond= uitrusten, computer, film, vrienden Weekend = vrienden, film , maar belangrijkst: vriendin amburrr The Place 2 Be = not yet decided Searching for = een geldboom Favo uitspraak = ait Bijzonder = forumbaas ![]()
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Me = Headliner
Real Life = Marco Leeftijd = 17 Length/Width = 1.94 bij 73 kg Woonplace = Almere Doordeweek = School Avond= Rust, tv, computer, slapen Weekend = stad, vrienden, voetbal The Place 2 Be = randstad Searching for = een vriendin Favo uitspraak = pfuu Bijzonder = ik ben bijzonder |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En ik woon in Izegem |
|
![]() |
![]() |
#64 | |