|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey, voor school zoek ik reacties van leerlingen op een huiswerkvrije school. Zit jij op zo'n school, post hier dan aub je mening over je school. Hier help je me enorm mee. Verdere suggesties of links zouden ook erg fijn zijn. Wacht aub ook niet te lang met posten, ik moet het morgen al inleveren...
Alvast Bedankt!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
zit niet op een huiswerk vrijeschool helaas.. maar der is er hier wel eentje in de buurt, die is voor kinderen met een leermoeilijk heden.. daar kunnen de kinderen op school hun huiswerk maken in een apparte klas waar het rustig is en dus gewerkt word dus het is niet zo dat je er helemaal geen huiswerk opkrijgt
![]() der is geen enkele school (behalve basisschool) waar je geen huiswerk op krijgt helaas ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
bestaan er huiswerkvrije scholen dan?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
dit is er 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Jammer een MAVO, waarom zit ik nou zo nodig op een gymnasium... :kwaaist:
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Dat gaat volgend jaar gebeuren op Nieuw-Zuid alleen maar niet met de examenklassen enzo en daar zit ik dan in :kwaad:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
jah inderdaad waarom bestaan ze niet overal? het is een hele verbetering voor de leerlingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
naja ik maakte toch geen huiswerk
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
.
|
![]()
is het niet zo dat je gewoon op een huiswerkvrije school veel meer te doen hebt op school zelf? zodat je daarom dus geen huiswerk meer hoeft te maken
![]() ![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
gohhh je meent het zeg ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
idd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
K zit ook niet op ene huiswerkvrije school, maar als je geen huiswerk hebt, hoe wil je dan s.o.`s enzo leren, allemaal op school?
weet je hoe lang je dan op school zit!!?!? greetz, Jojanneke ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
een huiswerk vrije school is meestal een school voor mensen die moeilijk kunnen leren en thuis al helemaal niets aan school kunnen doen omdat ze geen begeleiding hebben
het heeft zo zijn voor en nadelen voordeel van huiswerk vrij is natuurlijk lekker thuis niets doen en alles op school doen onder de houde van de leerkracht nadeel van geen huiswerk is dat je meer op school moet doen, minder snel dingen zelf oppakt en dus minder snel iets door hebt, want van alleen dingen doen leer je meestal iets meer dan het doen in een groepje huiswerk is ook een voorbereiding op de les van volgende keer, zo kan je dingen vragen over het onderwerp ik vind zelf dat je huiswerk gewoon zelf moet weten of je het maakt als je je voor een vak intresseerd zal je er eerder huiswerk voor maken dan voor een vak wat je niet leuk vind je leert er ook van zelf ga ik (als leraar) wel huiswerk opgeven, maar met de optie om het niet te maken, het word bij mij nooit verplicht, het is alleen wel beter als het gemaakt is |
![]() |