|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
Hmm..1e helft was gewoon Bagger...
2e helft wel errug veel kansen, het tempo ging ook ietsje omhoog, maar helaas.. Nou, alle hoop op woensdag dan maar!!! |
![]() |
![]() |
#53 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 |
Lid
|
![]()
ik hoop dat nderland zo ver zakt dat er gewoon geen voetbal meer bestaat in nederland
![]() ![]()
![]() |
#55 | |
Lid
|
![]() Citaat:
normaal keek ik nooit nederland omdat ik er toch niks aan vond hoe ze spelen. nu kijk ik weer eens, krijg je dit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
Het lijkt ook gewoon echt soms alsof er spelers zijn die er gewoon totáál geen plezier (Meer) in hebben!! Dat ís gewoon kansloos..
|
![]() |
![]() |
#57 |
Lid
|
![]()
ja daarom zei ik al, flink saneren daar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Lid
|
![]()
Kamphuys, waarvoor hebben wij een sportforum?
![]()
![]() |
#59 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
Dus.... ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
the bearded lady
|
![]()
Goed, zoals ik ergens anders mijn mening omtrent het Nederlands elftal ook al heb laten schijnen na de reactie dat Nederland zich niet moet kwalificeren omdat het zodoende een lesje zou gaan leren, post ik die mening hier ook maar ff zodat mijn mening over het Nederlands elftal ook meteen weer duidelijk is.
============================================== Dat had het 2 jaar geleden al moeten doen. Is sindsdien evengoed weinig veranderd. Als Nederland het niet haalt, waarvan die vermoedens sterk toegenomen zijn gedurende de wedstrijd in Glasgow, krijgen Advocaat en van Hanegem de zak, treedt de volgende bondscoach aan, beginnen "we" bij 0 en stapelen dezelfde problemen zich in de loop naar het WK van 2006 alleen maar weer op. Als een aantal spelers hun interlandcarriére nog niet beëindigd heeft dan. Frank de Boer heeft zijn beste tijd wel gehad, van der Sar mag nu zo langzamerhand ook wel ns plaats gaan maken voor Westerveld, laat Kluivert er voorlopig maar uit en zet hem er pas weer in als hij in clubverband weer eens een periode overtuigend speelt, dus niet dat hij zoals nu geselecteerd word voor het Nederlands elftal omdat hij bij Barcelona weer ns een kans kreeg en toevallig een doelpunt maakte. En Seedorf mag dan wel bij 3 verschillende teams de Champions League gewonnen hebben, maar Seedorf is hierin een perfect voorbeeld van het feit dat voetbal nog altijd een teamsport is, want van zijn individuele kwaliteiten moet meneer Seedorf het in elk geval niet hebben! Inderdaad, optimistisch was ik voorheen al niet bepaald en dat optimisme is alleen maar naar een verder dieptepunt gezakt. Zelfs al gaat het Nederlands elftal de zomer volgend jaar in Portugal doorbrengen, dan blijf ik sceptisch over de kwaliteiten van dit team, dat gewoon merendeel over hun top heen is. Het Nederlands elftal gaat nu een komende jaren een dalletje meemaken, en dat dalletje benadruk ik nog positief. Jong oranje bakt er momenteel weinig van, en vooral als je internationaal aan de top wil blijven, kan je een team niet van enkele spelers af laten hangen. Ook al heten die spelers Rafael van der Vaart, Johnny Heitinga, Robin van Persie, Jordi Hoogstrate en Arjan Robben.
![]() |
#61 |
Lid
|
![]()
Ik had geen zin om te kijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar na horen zeggen was het: TT Te Triest!!! |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Guest
|
![]() Citaat:
haal ik uit 11 basis spelers 1 let wel 1 speler die echt over ze top zou zijn........ kweenie maar uit 11 is dat erg weinig om te zegge gooi alle spelers der uit die over hun top zijn |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||||
the bearded lady
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kluivert heeft idd de vorm niet te pakken, maar selecteer hem dan pas als hij de vorm weer wel te pakken heeft. Makaay is momenteel in bloedvorm. Iedereen ziet dat in, behalve Advocaat en van Hanegem. En eigenlijk bedoelde ik ook dat het team op zich over de top is. Het hoogtepunt van dit Oranje lag gewoon in 1998 en 2000. Individueel kunnen een aantal spelers nog een flinke tijd mee, maar aangezien een hoop spelers binnen nu en zeker wel 4 jaar gestopt zijn met hun interlandcarrière (van der Sar is over 4 jaar 37, evenals de Boer, Davids is dan 34, Overmars ook 34, Stam is tegen die tijd 35, Cocu 37, Reiziger 34, Bosvelt 37, van Hooijdonk 38, Waterreus 37), kun je beter nu alvast zoeken naar goede alternatieven en deze uitproberen dan dat je over die 4 jaar met praktisch een heel nieuw team moet beginnen.
What do the innocent know, except what the guilty teach them. Laatst aangepast door Bird Of Prey : 16 November 2003 om 15:06 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Guest
|
![]()
over het algemeen komen topics wel waar ze horen, dus vind ik niet dat je zo moeilijk moet doen als dat 1 keer niet gebeurd
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
...
|
![]()
Baggerwedstrijd!!
Ze moeten gewoon de salarissen halveren (of erger) en bij iedere wedstrijd die ze goed spelen dan krijgen ze meer.. dan spelen ze tenminste.. Nu denken ze, ja die miljoen krijg ik toch wel.. En ze moeten het team beter instellen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
the bearded lady
|
![]() Citaat:
Laag basisloon en door middel van hun prestatie krijgen ze premies. Een bepaald bedrag per assist of goal voor de aanvallers/middenvelders en voor de verdedigers en keepers een premie voor als de nul in een wedstrijd gehouden word bijvoorbeeld. Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
...
|
![]() Citaat:
2. Ik bedoel gewoon betere teamindeling. Bijvoorbeeld: Van der vaart kwam der pas laat in, die hadden ze der ook wel eerder in kennen zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
krrraak
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
Maar goed... er zijn in Nederland 16 miljoen bondscoaches die allemaal we een andere visie hebben (of iig niet allemaal unaniem zijn, laat ik het zo zeggen). Advocaat loste het op deze manier op, de wedstrijd is nu gespeeld en nu moet er gewoon vooruit gekeken worden naar woensdag. Maar ik hoop dat Advocaat nu iig zijn lesje geleerd heeft. Het is iig al een goede zaak om Bouma en Robben op te roepen. (bron= www.vi.nl )
![]() |
![]() |
#76 |
Über Mensch
|
![]()
ik had meegedaan met een poll, nog gewoon ook, beetje jammer dak alleen voor spek en bonen mee dee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Guest
|
![]() Citaat:
eerste moesten ze eruit omdat je het erover had dat ze over hun top waren als dat er maar 1 blijkt te zijn moeten ze eruit omdat er jeugd achter zit, k weet niet precies wat je wil, maar je kan niet alles eruit zette en de jonge jongens erin, heel veel zijn nog niet klaar voor dit nivi, sommige kunnen het CL nivo nog niet aan, of pakken 2 domme gele kaarten, de "oudjes" hebben gewoon een hoger nivo en zijn meer ervaring, dus zul je nog ff moeten wachten met het brengen van de jonkies |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Lid
|
![]()
en nu kannie echt naar sport. adb gehalte is weg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
Dan krijgt de oudere meer ervaren generatie iig nog volop de kans om zich te bewijzen volgend jaar in Portugal als ze het eenmaal gehaald hebben, waarbij de huidige jongere spelers die al ns (iets vaker) voor Oranje opgeroepen zijn (dus van der Vaart, van der Meijde, Sneijder en Robben) naar Portugal kunnen meenemen om zo nu en dan ns te laten invallen. En na dat EK zou je in de 2 jaar die Oranje dan heeft om zich te plaatsen voor het WK in 2006 langzaamaan de oudste/beste jongere spelers de plaatsen van de oudste spelers uit de selectie kunnen laten overnemen. Het is dus niet zo dat nu in een paar wedstrijden meteen het hele Nederlands efltal vervangen moet worden, maar dat in een tijdsbestek van een jaartje of 2 tot 4 de "oudjes" plaats gaan maken voor de jonkies. ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#81 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
wat een klapper he? elke wedstrijd beloven ze hartstocht, en elke wedstrijd zien we hartstocht, alleen dan bij de tegenpartij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Storend Lid
|
![]()
Ik heb gewoon niet gekeken ben ik nu raar????