Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 November 2003, 17:10   #51
silverchair
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
van mij mag je het zeggen, maar het zal bij mij minder reactie teweeg brengen dan bij jou over rotterdam (wat een taalgebruik weer)
wou het net zeggen, haha godse abn hierzo
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 17:29   #52
Desert Rose
Guest

Standaard

Hmm..1e helft was gewoon Bagger...

2e helft wel errug veel kansen, het tempo ging ook ietsje omhoog, maar helaas..

Nou, alle hoop op woensdag dan maar!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 17:30   #53
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Desert Rose

0-1 ...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 17:31   #54
RandyJC
Lid

Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

ik hoop dat nderland zo ver zakt dat er gewoon geen voetbal meer bestaat in nederland
Oud 15 November 2003, 17:31   #55
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Desert Rose

dat was idd het enige positieve aan de wedstrijd. het tempo lag wat hoger dan normaal.
normaal keek ik nooit nederland omdat ik er toch niks aan vond hoe ze spelen. nu kijk ik weer eens, krijg je dit
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 17:38   #56
Desert Rose
Guest

Standaard

Het lijkt ook gewoon echt soms alsof er spelers zijn die er gewoon totáál geen plezier (Meer) in hebben!! Dat ís gewoon kansloos..
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 17:39   #57
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

ja daarom zei ik al, flink saneren daar
Oud 15 November 2003, 17:44   #58
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Kamphuys, waarvoor hebben wij een sportforum?
Oud 15 November 2003, 18:31   #59
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Wonders, deze was al dusdanig verloedert dat hij adb blijft.. daarnaast als hij naar Sport gaan dan gaat hij dicht omdat daar al een topic over is..

Dus....
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 22:43   #60
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Goed, zoals ik ergens anders mijn mening omtrent het Nederlands elftal ook al heb laten schijnen na de reactie dat Nederland zich niet moet kwalificeren omdat het zodoende een lesje zou gaan leren, post ik die mening hier ook maar ff zodat mijn mening over het Nederlands elftal ook meteen weer duidelijk is.
==============================================

Dat had het 2 jaar geleden al moeten doen. Is sindsdien evengoed weinig veranderd. Als Nederland het niet haalt, waarvan die vermoedens sterk toegenomen zijn gedurende de wedstrijd in Glasgow, krijgen Advocaat en van Hanegem de zak, treedt de volgende bondscoach aan, beginnen "we" bij 0 en stapelen dezelfde problemen zich in de loop naar het WK van 2006 alleen maar weer op. Als een aantal spelers hun interlandcarriére nog niet beëindigd heeft dan.

Frank de Boer heeft zijn beste tijd wel gehad, van der Sar mag nu zo langzamerhand ook wel ns plaats gaan maken voor Westerveld, laat Kluivert er voorlopig maar uit en zet hem er pas weer in als hij in clubverband weer eens een periode overtuigend speelt, dus niet dat hij zoals nu geselecteerd word voor het Nederlands elftal omdat hij bij Barcelona weer ns een kans kreeg en toevallig een doelpunt maakte. En Seedorf mag dan wel bij 3 verschillende teams de Champions League gewonnen hebben, maar Seedorf is hierin een perfect voorbeeld van het feit dat voetbal nog altijd een teamsport is, want van zijn individuele kwaliteiten moet meneer Seedorf het in elk geval niet hebben!

Inderdaad, optimistisch was ik voorheen al niet bepaald en dat optimisme is alleen maar naar een verder dieptepunt gezakt. Zelfs al gaat het Nederlands elftal de zomer volgend jaar in Portugal doorbrengen, dan blijf ik sceptisch over de kwaliteiten van dit team, dat gewoon merendeel over hun top heen is. Het Nederlands elftal gaat nu een komende jaren een dalletje meemaken, en dat dalletje benadruk ik nog positief. Jong oranje bakt er momenteel weinig van, en vooral als je internationaal aan de top wil blijven, kan je een team niet van enkele spelers af laten hangen. Ook al heten die spelers Rafael van der Vaart, Johnny Heitinga, Robin van Persie, Jordi Hoogstrate en Arjan Robben.
Oud 15 November 2003, 22:44   #61
CharmedOne
Lid

CharmedOne's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Ik had geen zin om te kijken...
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 01:02   #62
wetering12
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Ik had geen zin om te kijken...
Ik kon niet kijken,... werken...

Maar na horen zeggen was het: TT
Te Triest!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 01:02   #63
admiral95
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
Goed, zoals ik ergens anders mijn mening omtrent het Nederlands elftal ook al heb laten schijnen na de reactie dat Nederland zich niet moet kwalificeren omdat het zodoende een lesje zou gaan leren, post ik die mening hier ook maar ff zodat mijn mening over het Nederlands elftal ook meteen weer duidelijk is.
==============================================

Dat had het 2 jaar geleden al moeten doen. Is sindsdien evengoed weinig veranderd. Als Nederland het niet haalt, waarvan die vermoedens sterk toegenomen zijn gedurende de wedstrijd in Glasgow, krijgen Advocaat en van Hanegem de zak, treedt de volgende bondscoach aan, beginnen "we" bij 0 en stapelen dezelfde problemen zich in de loop naar het WK van 2006 alleen maar weer op. Als een aantal spelers hun interlandcarriére nog niet beëindigd heeft dan.

Frank de Boer heeft zijn beste tijd wel gehad, van der Sar mag nu zo langzamerhand ook wel ns plaats gaan maken voor Westerveld, laat Kluivert er voorlopig maar uit en zet hem er pas weer in als hij in clubverband weer eens een periode overtuigend speelt, dus niet dat hij zoals nu geselecteerd word voor het Nederlands elftal omdat hij bij Barcelona weer ns een kans kreeg en toevallig een doelpunt maakte. En Seedorf mag dan wel bij 3 verschillende teams de Champions League gewonnen hebben, maar Seedorf is hierin een perfect voorbeeld van het feit dat voetbal nog altijd een teamsport is, want van zijn individuele kwaliteiten moet meneer Seedorf het in elk geval niet hebben!

Inderdaad, optimistisch was ik voorheen al niet bepaald en dat optimisme is alleen maar naar een verder dieptepunt gezakt. Zelfs al gaat het Nederlands elftal de zomer volgend jaar in Portugal doorbrengen, dan blijf ik sceptisch over de kwaliteiten van dit team, dat gewoon merendeel over hun top heen is. Het Nederlands elftal gaat nu een komende jaren een dalletje meemaken, en dat dalletje benadruk ik nog positief. Jong oranje bakt er momenteel weinig van, en vooral als je internationaal aan de top wil blijven, kan je een team niet van enkele spelers af laten hangen. Ook al heten die spelers Rafael van der Vaart, Johnny Heitinga, Robin van Persie, Jordi Hoogstrate en Arjan Robben.
dus je wil de spelers eruit hebbe die over hun top heen zijn, maar er staat niets achter hetinga kan dan de mooie pass bij ajax al in huis hebbe hij kan de boer nog niet vervange, overging vind ik het wel mee vallen met de spelers die OVER hun top zijn, vd sar is gewoon nog steeds een goeie keeper, en dan wil jij westerveld, maar die is al niet eens de 2e keeper, magoed OVER hun top dus, dat is vd sar dus nog niet, oke miss de boer is wat ouder geworden en kan niet meer wat hij kon, das dan 1 speler, dan gaan we verder daar stonden /staan stam v bronckhorst en ooijer, ik kan nou niet zegge dat die over hun top zijn, davids cocu overmars vd meyde kweenie hoor maar die zijn gewoon op nivo, kluivert v nistelrooij, kweenie maar mijn mening is dat hun nivo echt wel goed zit, maar dat kliuvrt nu gewoon de vorm niet heeft,

haal ik uit 11 basis spelers 1 let wel 1 speler die echt over ze top zou zijn........ kweenie maar uit 11 is dat erg weinig om te zegge gooi alle spelers der uit die over hun top zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 01:06   #64
wetering12
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95
dus je wil de spelers eruit hebbe die over hun top heen zijn, maar er staat niets achter hetinga kan dan de mooie pass bij ajax al in huis hebbe hij kan de boer nog niet vervange, overging vind ik het wel mee vallen met de spelers die OVER hun top zijn, vd sar is gewoon nog steeds een goeie keeper, en dan wil jij westerveld, maar die is al niet eens de 2e keeper, magoed OVER hun top dus, dat is vd sar dus nog niet, oke miss de boer is wat ouder geworden en kan niet meer wat hij kon, das dan 1 speler, dan gaan we verder daar stonden /staan stam v bronckhorst en ooijer, ik kan nou niet zegge dat die over hun top zijn, davids cocu overmars vd meyde kweenie hoor maar die zijn gewoon op nivo, kluivert v nistelrooij, kweenie maar mijn mening is dat hun nivo echt wel goed zit, maar dat kliuvrt nu gewoon de vorm niet heeft,

haal ik uit 11 basis spelers 1 let wel 1 speler die echt over ze top zou zijn........ kweenie maar uit 11 is dat erg weinig om te zegge gooi alle spelers der uit die over hun top zijn
jaja
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 11:10   #65
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Inderdaad
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 14:11   #66
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Wonders, deze was al dusdanig verloedert dat hij adb blijft.. daarnaast als hij naar Sport gaan dan gaat hij dicht omdat daar al een topic over is..

Dus....
Dan verschillen wij hierover in mening. Deze hoeft trouwens niet naar Sport, maar gewoon op slot met een verwijzing naar het topic op Sport.
Oud 16 November 2003, 14:55   #67
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
dus je wil de spelers eruit hebbe die over hun top heen zijn, maar er staat niets achter hetinga kan dan de mooie pass bij ajax al in huis hebbe hij kan de boer nog niet vervange
Nou... Heitinga kan de Boer misschien NOG niet vervangen, maar wie heb jij als beter alternatief? Je kan beter nu al een jonger iemand in de selectie hebben dan dat de bondscoach gauw moet gaan beslissen en moet uitproberen als de Boer besluit zijn interlandcarrière te beëindigen. Zo kunnen de alternatieve spelers die nu een kans krijgen interlandervaring opdoen die zich wellicht in de toekomst zal uitbetalen.

Citaat:
vd sar is gewoon nog steeds een goeie keeper, en dan wil jij westerveld, maar die is al niet eens de 2e keeper, magoed OVER hun top dus, dat is vd sar dus nog niet
Van der Sar is idd nog niet over zijn top. Maar ook hier geld hetzelfde verhaal als bij de Boer. En dat Westerveld niet geselecteerd word, is omdat Advocaat de voorkeur geeft aan Waterreus, die zelfs 2 maanden ouder is dan van der Sar. Westerveld is tenminste de 30 nog niet gepasseerd en kan tenminste nog flink wat jaren mee. Was hij niet trouwens vorig seizoen in de Primera Division de minst gepasseerde keeper? Dan zou ik toch Westerveld boven Waterreus verkiezen.

Citaat:
oke miss de boer is wat ouder geworden en kan niet meer wat hij kon, das dan 1 speler, dan gaan we verder daar stonden /staan stam v bronckhorst en ooijer, ik kan nou niet zegge dat die over hun top zijn
Stam kan idd nog wel even mee, Ooijer kun je beter niet meer als vleugelback hebben, vooral als deze mee moet aanvallen, want gisteren bleef Ooijer de hele tijd hangend bij de middenlijn. Ooijer als (tijdelijk) alternatief voor de Boer zou geen gek idee zijn. Van Bronkhorst is ook niet over de top, maar ik denk dat daar een beter alternatief in zit. Cocu bijvoorbeeld als linksback, dan Davids als voorstopper en bijvoorbeeld Sneijder centraal op het middenveld.

Citaat:
davids cocu overmars vd meyde kweenie hoor maar die zijn gewoon op nivo, kluivert v nistelrooij, kweenie maar mijn mening is dat hun nivo echt wel goed zit, maar dat kliuvrt nu gewoon de vorm niet heeft
Met die spelers heb ik ook weinig tegen, maar bij Overmars heb je weer hetzelfde verhaal als bij van der Sar en de Boer. Robben zou een goed, en zeker jonger, alternatief zijn. En Davids en Cocu zijn ook de jongsten niet meer, al vind ik dat wel 2 van de betere spelers uit deze selectie.

Kluivert heeft idd de vorm niet te pakken, maar selecteer hem dan pas als hij de vorm weer wel te pakken heeft. Makaay is momenteel in bloedvorm. Iedereen ziet dat in, behalve Advocaat en van Hanegem.

En eigenlijk bedoelde ik ook dat het team op zich over de top is. Het hoogtepunt van dit Oranje lag gewoon in 1998 en 2000. Individueel kunnen een aantal spelers nog een flinke tijd mee, maar aangezien een hoop spelers binnen nu en zeker wel 4 jaar gestopt zijn met hun interlandcarrière (van der Sar is over 4 jaar 37, evenals de Boer, Davids is dan 34, Overmars ook 34, Stam is tegen die tijd 35, Cocu 37, Reiziger 34, Bosvelt 37, van Hooijdonk 38, Waterreus 37), kun je beter nu alvast zoeken naar goede alternatieven en deze uitproberen dan dat je over die 4 jaar met praktisch een heel nieuw team moet beginnen.

Laatst aangepast door Bird Of Prey : 16 November 2003 om 15:06
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 14:56   #68
Larsjuh
Guest

Standaard

Citaat:
Dan verschillen wij hierover in mening. Deze hoeft trouwens niet naar Sport, maar gewoon op slot met een verwijzing naar het topic op Sport.
doe es niet zo zielig met slotjes
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 14:57   #69
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Larsjuh
doe es niet zo zielig met slotjes
Zullen we het sportforum maar afschaffen dan? Weet je wat, we schaffen alles af en gaan alleen verder op ADB! Ideaal...
Oud 16 November 2003, 14:59   #70
Larsjuh
Guest

Standaard

over het algemeen komen topics wel waar ze horen, dus vind ik niet dat je zo moeilijk moet doen als dat 1 keer niet gebeurd
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 15:26   #71
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Baggerwedstrijd!!

Ze moeten gewoon de salarissen halveren (of erger) en bij iedere wedstrijd die ze goed spelen dan krijgen ze meer.. dan spelen ze tenminste.. Nu denken ze, ja die miljoen krijg ik toch wel..
En ze moeten het team beter instellen!!
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 15:35   #72
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight
Baggerwedstrijd!!

Ze moeten gewoon de salarissen halveren (of erger) en bij iedere wedstrijd die ze goed spelen dan krijgen ze meer.. dan spelen ze tenminste.. Nu denken ze, ja die miljoen krijg ik toch wel..
Bij de meesten maakt het toch niet uit. Die verdienen bij hun club toch zoveel dat ze toch al binnen zijn. Op deze manier zullen ze denk ik alleen maar minder gemotiveerd zijn. Maar theoretisch is het idd geen verkeerd idee.

Laag basisloon en door middel van hun prestatie krijgen ze premies. Een bepaald bedrag per assist of goal voor de aanvallers/middenvelders en voor de verdedigers en keepers een premie voor als de nul in een wedstrijd gehouden word bijvoorbeeld.

Citaat:
En ze moeten het team beter instellen!!
Ehm...wat bedoel je daarmee? Het Nederlands elftal is geen videorecorder... :S
Oud 16 November 2003, 15:43   #73
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Bij de meesten maakt het toch niet uit. Die verdienen bij hun club toch zoveel dat ze toch al binnen zijn. Op deze manier zullen ze denk ik alleen maar minder gemotiveerd zijn. Maar theoretisch is het idd geen verkeerd idee.

Laag basisloon en door middel van hun prestatie krijgen ze premies. Een bepaald bedrag per assist of goal voor de aanvallers/middenvelders en voor de verdedigers en keepers een premie voor als de nul in een wedstrijd gehouden word bijvoorbeeld.

1. Ja sommige hebben toch al genoeg verdient dus die kappen der dan misschien mee die kennen nou toch zekers wel paar jaar niks doen met zo'n hoop geld. Maar het hebt ze wel om te motiveren want nu denken ze: krijg het geld toch wel, en als ze alleen geld krijgen als ze goed presteren dan zullen ze heus wel meer hun best doen.

2. Ik bedoel gewoon betere teamindeling. Bijvoorbeeld: Van der vaart kwam der pas laat in, die hadden ze der ook wel eerder in kennen zetten.
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 15:47   #74
QQQ
krrraak

QQQ's Avatar

Standaard

Citaat:
nee was het maar waar!
Oud 16 November 2003, 15:52   #75
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight
2. Ik bedoel gewoon betere teamindeling. Bijvoorbeeld: Van der vaart kwam der pas laat in, die hadden ze der ook wel eerder in kennen zetten.
Tja... op die manier had Makaay er ook stukken eerder ingebracht mogen worden. Zoals ik al eerder in dit topic zei: hij is in bloedvorm, alleen ziet Advocaat dit niet of hij wil dit niet inzien. Kluivert is dan wel Nederlands topscorer aller tijden, maar dat zou geen reden moeten zijn om hem te selecteren, ook al is hij niet in vorm.

Maar goed... er zijn in Nederland 16 miljoen bondscoaches die allemaal we een andere visie hebben (of iig niet allemaal unaniem zijn, laat ik het zo zeggen). Advocaat loste het op deze manier op, de wedstrijd is nu gespeeld en nu moet er gewoon vooruit gekeken worden naar woensdag. Maar ik hoop dat Advocaat nu iig zijn lesje geleerd heeft. Het is iig al een goede zaak om Bouma en Robben op te roepen. (bron= www.vi.nl )
Oud 16 November 2003, 15:55   #76
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik had meegedaan met een poll, nog gewoon ook, beetje jammer dak alleen voor spek en bonen mee dee
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 16:02   #77
admiral95
Guest

Standaard

Citaat:
Nou... Heitinga kan de Boer misschien NOG niet vervangen, maar wie heb jij als beter alternatief? Je kan beter nu al een jonger iemand in de selectie hebben dan dat de bondscoach gauw moet gaan beslissen en moet uitproberen als de Boer besluit zijn interlandcarrière te beëindigen. Zo kunnen de alternatieve spelers die nu een kans krijgen interlandervaring opdoen die zich wellicht in de toekomst zal uitbetalen.

Van der Sar is idd nog niet over zijn top. Maar ook hier geld hetzelfde verhaal als bij de Boer. En dat Westerveld niet geselecteerd word, is omdat Advocaat de voorkeur geeft aan Waterreus, die zelfs 2 maanden ouder is dan van der Sar. Westerveld is tenminste de 30 nog niet gepasseerd en kan tenminste nog flink wat jaren mee. Was hij niet trouwens vorig seizoen in de Primera Division de minst gepasseerde keeper? Dan zou ik toch Westerveld boven Waterreus verkiezen.

Stam kan idd nog wel even mee, Ooijer kun je beter niet meer als vleugelback hebben, vooral als deze mee moet aanvallen, want gisteren bleef Ooijer de hele tijd hangend bij de middenlijn. Ooijer als (tijdelijk) alternatief voor de Boer zou geen gek idee zijn. Van Bronkhorst is ook niet over de top, maar ik denk dat daar een beter alternatief in zit. Cocu bijvoorbeeld als linksback, dan Davids als voorstopper en bijvoorbeeld Sneijder centraal op het middenveld.

Met die spelers heb ik ook weinig tegen, maar bij Overmars heb je weer hetzelfde verhaal als bij van der Sar en de Boer. Robben zou een goed, en zeker jonger, alternatief zijn. En Davids en Cocu zijn ook de jongsten niet meer, al vind ik dat wel 2 van de betere spelers uit deze selectie.

Kluivert heeft idd de vorm niet te pakken, maar selecteer hem dan pas als hij de vorm weer wel te pakken heeft. Makaay is momenteel in bloedvorm. Iedereen ziet dat in, behalve Advocaat en van Hanegem.

En eigenlijk bedoelde ik ook dat het team op zich over de top is. Het hoogtepunt van dit Oranje lag gewoon in 1998 en 2000. Individueel kunnen een aantal spelers nog een flinke tijd mee, maar aangezien een hoop spelers binnen nu en zeker wel 4 jaar gestopt zijn met hun interlandcarrière (van der Sar is over 4 jaar 37, evenals de Boer, Davids is dan 34, Overmars ook 34, Stam is tegen die tijd 35, Cocu 37, Reiziger 34, Bosvelt 37, van Hooijdonk 38, Waterreus 37), kun je beter nu alvast zoeken naar goede alternatieven en deze uitproberen dan dat je over die 4 jaar met praktisch een heel nieuw team moet beginnen.

eerste moesten ze eruit omdat je het erover had dat ze over hun top waren als dat er maar 1 blijkt te zijn moeten ze eruit omdat er jeugd achter zit, k weet niet precies wat je wil, maar je kan niet alles eruit zette en de jonge jongens erin, heel veel zijn nog niet klaar voor dit nivi, sommige kunnen het CL nivo nog niet aan, of pakken 2 domme gele kaarten, de "oudjes" hebben gewoon een hoger nivo en zijn meer ervaring, dus zul je nog ff moeten wachten met het brengen van de jonkies
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2003, 16:06   #78
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

en nu kannie echt naar sport. adb gehalte is weg
Oud 16 November 2003, 16:16   #79
Bird Of Prey
the bearded lady

Bird Of Prey's Avatar

Standaard

Citaat:
eerste moesten ze eruit omdat je het erover had dat ze over hun top waren als dat er maar 1 blijkt te zijn moeten ze eruit omdat er jeugd achter zit, k weet niet precies wat je wil, maar je kan niet alles eruit zette en de jonge jongens erin, heel veel zijn nog niet klaar voor dit nivi, sommige kunnen het CL nivo nog niet aan, of pakken 2 domme gele kaarten, de "oudjes" hebben gewoon een hoger nivo en zijn meer ervaring, dus zul je nog ff moeten wachten met het brengen van de jonkies
Heb je idd ook wel gelijk in. Het hoeft ook niet per se zo drastisch, maar het is wel handig als je de jonkies alvast klaar heb kunnen stomen voor als het er op een gegeven moment echt op aan komt.

Dan krijgt de oudere meer ervaren generatie iig nog volop de kans om zich te bewijzen volgend jaar in Portugal als ze het eenmaal gehaald hebben, waarbij de huidige jongere spelers die al ns (iets vaker) voor Oranje opgeroepen zijn (dus van der Vaart, van der Meijde, Sneijder en Robben) naar Portugal kunnen meenemen om zo nu en dan ns te laten invallen.

En na dat EK zou je in de 2 jaar die Oranje dan heeft om zich te plaatsen voor het WK in 2006 langzaamaan de oudste/beste jongere spelers de plaatsen van de oudste spelers uit de selectie kunnen laten overnemen. Het is dus niet zo dat nu in een paar wedstrijden meteen het hele Nederlands efltal vervangen moet worden, maar dat in een tijdsbestek van een jaartje of 2 tot 4 de "oudjes" plaats gaan maken voor de jonkies.
Oud 16 November 2003, 21:04   #80
admiral95
Guest

Standaard

Citaat:
Heb je idd ook wel gelijk in. Het hoeft ook niet per se zo drastisch, maar het is wel handig als je de jonkies alvast klaar heb kunnen stomen voor als het er op een gegeven moment echt op aan komt.

Dan krijgt de oudere meer ervaren generatie iig nog volop de kans om zich te bewijzen volgend jaar in Portugal als ze het eenmaal gehaald hebben, waarbij de huidige jongere spelers die al ns (iets vaker) voor Oranje opgeroepen zijn (dus van der Vaart, van der Meijde, Sneijder en Robben) naar Portugal kunnen meenemen om zo nu en dan ns te laten invallen.

En na dat EK zou je in de 2 jaar die Oranje dan heeft om zich te plaatsen voor het WK in 2006 langzaamaan de oudste/beste jongere spelers de plaatsen van de oudste spelers uit de selectie kunnen laten overnemen. Het is dus niet zo dat nu in een paar wedstrijden meteen het hele Nederlands efltal vervangen moet worden, maar dat in een tijdsbestek van een jaartje of 2 tot 4 de "oudjes" plaats gaan maken voor de jonkies.
ja oke daar kan ik me in vidnen, maar zolang de oudjes een hoger nivo halen dan de jonkies dan lijtk het me duidelijk dat nivo boven leeftijd gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 10:12   #81
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

wat een klapper he? elke wedstrijd beloven ze hartstocht, en elke wedstrijd zien we hartstocht, alleen dan bij de tegenpartij
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 11:53   #82
wocky
Storend Lid

wocky's Avatar

Standaard

Ik heb gewoon niet gekeken ben ik nu raar????

Berichting Regels