|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Grootste irritatie aan ballo's
|
|||
| Kraagjes omhoog |
|
10 | 23,26% |
| Bootsschoenen |
|
3 | 6,98% |
| Allemaal dezelfde kleding |
|
0 | 0% |
| Zonnebril op binnen |
|
3 | 6,98% |
| Overdreven gedragingen (doen alsof ze iedereen mogen, iedereen op de schouders slaan enz..) |
|
12 | 27,91% |
| Bekakte accent |
|
5 | 11,63% |
| Het meerderwaarigheidscomplex dat ze uitstralen |
|
7 | 16,28% |
| Anders nl... |
|
3 | 6,98% |
| Stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#51 | |
|
Guest
|
Citaat:
jaaa man ik met me kraagjes
|
|
|
|
|
#52 | |
|
the bearded lady
|
Citaat:
Ik heb btw op overdreven gedragingen gestemd, want dat kakaccent vind ik eigenlijk een onderdeel van het overdreven gedrag. Dat kakaccent is naar mijn idee puur om aan te tonen dat het rijkeluiskindjes zijn.
|
|
|
|
#53 |
|
Amanda
|
als je altijd je kraag omhoog hebt staan hoef je nog geen ballo te zijn
zucht
|
|
|
#54 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Guest
|
Ik vind kakkers leuk
|
|
|
|
#57 | |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
Citaat:
|
|
|
|
#58 |
|
Guest
|
Ik erger me er alleen aan wanneer ze zich superieur aan anderen voelen, verder kunnen het hele leuke mensen zijn.
De term 'ballo's' is trouwens nieuw voor me .
|
|
|
|
#59 | |
|
veteraan
|
Citaat:
lol!
|
|
|
|
#60 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#62 |
|
Guest
|
anders nl. aan helemaal niets.
ik heb wel wat beters te doen dan me irriteren aan ballo's zeg
|
|
|
|
#63 |
|
Guest
|
Het is trouwens 'ergeren aan' en 'iets irriteert je', niet 'irriteren aan'.
Ik ben irritant, ik weet het .
|
|
|
|
#64 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
![]() Waarom komt ons Rhoonaar niet meer hier posten trouwens?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Guest
|
Citaat:
.
|
|
|
|
|
#66 |
|
BeHeerser
|
Van die fucking kraagjes krijg je echt neigingen om ze iets te doen die gasten.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Guest
|
Ik stem voor de op één na laatste optie: het meerderwaardigheidscomplex. Mensen mogen van mij zelf weten hoe ze zich kleden, zelfs hoe ze denken te moeten praten of doen tegenover vriendjes (ballen-term overigens
), zolang ze zich maar normaal tegenover mij gedragen. Helaas komt het tevaak voor dat dergelijke types zich beter voelen terwijl ze geen RUK meer gepresteerd hebben maar wel toevallig lid zijn van het corporale clubje. Aan die arrogante attitude heb ik een grote hekel..Maar Bart, ik kom uit de Achterhoek en heb geloof ik niet echt een sterk Achterhoeks accent. Ben ik dan niet trots op mijn afkomst?
|
|
|
|
#68 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
Je hoort trouwens wel waar je vandaan komt hoor.. Maar waar ik op doelde is dat je je accent gaat aanpassen als je ergens anders gaat wonen. Dat jij nu met een Utrechtse tongval zou gaan praten om je afkomst te verloochenen, of dat ik ineens Brabants zou gaan praten. Geen haar op mijn hoofd!
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Guest
|
Ik had dan ook geen zin om dit topic aandachtig tot de laatste post uit te pluizen, derhalve probeerde ik het maar met een pittige stelling in jouw richting
|
|
|
|
#70 |
|
Lid
|
ik prefereer trouwens de term: 'balletjes'
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Guest
|
Citaat:
Maar ik vind de belgische snobs best lekker Ok, ze kunnen ook wel irri zijn enzo, maar de praten niet met een raar accent enzo? De meeste zijn best hot
|
|
|
|
|
#72 |
|
. plop .
|
De kraagjes! bah
|
|
|
#73 |
|
Whooohooo
|
Ik heb DE leerlingenballo gevonden:
BoB-HenK En wat draagt onze BoB_Henk (zie search) Gaastra Schoenen Wit G-Star Basic Shirt Rood Wit geruit Hilfiger overhemd Strakke blauwe Hilfiger trui G-Star spijkerbroek Rode ribpet (Ralph Lauren) ja ik verveel me
|
|
|
#74 |
|
|
Dat velen van hen het idee hebben dat ze meer zijn dan de rest
|
|
|
#75 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#77 |
|
Guest
|
hier bij de hockeyclub zijn de zogenaamde Ballo's uit heel europa verzameld
|
|
|
|
#78 | |
|
BeHeerser
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Amanda
|
Citaat:
niet alle hockeyers zijn ballo's hoor, niet alle mensen die hun kraag omhoog hebben staan zijn ballo's en niet alle mensen die met een rrrr praten zijn ballo's zucht
|
|
|
|
#80 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Guest
|
Citaat:
ik ken iemand die op hockey zit en ondanks dat toch een stoere man is maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt |
|
|
|
|
#82 | |
|
Guest
|
Citaat:
die hebben vast een iegen forum
|
|
|
|
|
#83 |
|
Lid
|
anders nl al deze punten
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Amanda
|
Citaat:
ik ken hockeyers die geen ballo's zijn, ken mensen die met een rr praten maar ook geen ballo zijn en met je kraag omhoog ben je geen ballo, das hip
|
|
|
|
#85 | |
|
Guest
|
Citaat:
wat een onzettend verkeerd gebruik van het woord hip
|
|
|
|
|
#86 |
|
Guest
|
Ik heb het complete topic niet doorgelezen, duurt me te lang (komt vast commentaar op, degenen die het niet laten kunnen, ga je gang),maar wat is het probleem met kraagjes? Ik ga iemand die compleet in het zwart loopt toch ook niet afzeiken?
Zinloos hersenspinsel: Hebben jullie dan ook iets tegen mensen met een coltrui? |
|
|
|
#87 |
|
.
|
komt gewoon door het stereotype.... als ik iemand met een kraagje omhoog zie lopen... zie ik die persoon ook vaak lopen met zo'n attitude van "ik ben beter dan de rest"
dus het gevolg is dat je denk dat die gasten zich beter voelen... Dit is precies hetzelfde als bij alto's... mensen moeten gewoon meer hunzelf zijn ipv kuddedieren...
|
|
|
#88 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Whooohooo
|
Citaat:
|
|
|
|
#91 | |
|
Guest
|
Citaat:
stiekum heb ik zelf ook een beetje een rr Maar ik heb dan ook een roze polo met het kraagje omhoog, en ook bij mijn super de boer polo heb ik mijn kraagje omhoog maar ik heb ook een half geschoren hoofd ik heb gestemd op het meerderwaardigheidscomplex |
|
|
|
|
#92 |
|
Amanda
|
zie je nou dat ik gelijk had
met een kraagje en met een rrr hoef je geen ballo te zijnzucht
|
|
|
#93 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Zijn jullie jaloers omdat "ballo's" bepaalde DURE kleding dragen? EDIT: Citaat:
Just my 2 cents Laatst aangepast door BoB_HenK : 30 August 2004 om 17:13 |
||
|
|
|
#94 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#95 | |
|
Whooohooo
|
Citaat:
|
|
|
|
#96 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Edit: Volgens mij komt het uit een topic met de vraag wat je die dag droeg. Ik droeg die pet die dag, ik draag 'm eigenlijk alleen maar wanneer het nodig is, met hier en daar een uitzondering wanneer ik een pet wil dragen. Had het minder erg geweest wanneer gezegd had dat ik een zwarte merkloze pet zou dragen? Citaat:
Edit: Was is het probleem nu eigenlijk. Als ik niet in dat ene topic verteld had wat ik draag, had je het dan daadwerkelijk kunnen merken? Maakt het me een mindere poster, of een minder iemand? Misschien moet je mij eerst is leren kennen voordat je me afschrijft als ballo? Ik nodig iedereen die wat te zeiken heeft graag een weekendje uit om langs te komen, kan je zien hoe ik me gedraag, wat ik wel en niet doe, met wie ik om ga, etc.. Spreken we elkaar daarna weer.. Laatst aangepast door BoB_HenK : 30 August 2004 om 17:18 |
||
|
|
|
#97 |
|
Lid
|
naja een paar van mijn vrienden dragen polo's van tommy en RL en hockeyen. toch kan ik het goed met ze vinden, terwijl ik zelf helemaal geen "ballo" ben (alhoewel ik wel een paar polo's heb, waarvan 1 roze, maar die vind ik gewoon cool). daarom heb ik helemaal niks tegen kraagjes, maar kan ik me wel irriteren aan ballo's met een meerderwaardigheidscomplex, maar die ken ik er gelukkig niet veel.
|
|
|
#98 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#99 | |
|
Whooohooo
|
Citaat:
je moet niet zo happen joh
|
|
|
|
#100 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
Edit: Bij deze, kom gerust is langs, voeg me toe @ msn, bel me op, het maakt me niet uit, maar komt niet aanzetten met je vooroordelen, wil je? |
||
|