|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij een Livestrong-bandje? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 81,25% |
Stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
dat bedoel ik dus.. dat mensen het niet steunen als ze er geen bandje voor terugkrijgen
geld overmaken kost 1 minuut tijd.. maar dat is niet cool natuurlijk. en niemand ziet dat je dat gedaan hebt. en je krijgt er geen cool bandje voor terug. |
![]() |
![]() |
#52 |
Amanda
|
![]()
Wie zegt dat ze het niet steunt? Er komen zat collectes langs de deur. Die bandjes is gewoon iets "extra's"
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
Kut dingen, en ik vind Armstrong ook vervelend
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Super Lid
|
![]()
Ik heb er 10 besteld uit Amerika.. Vandaag binnen gekregen. 3 à 4 weken waren het neit, zeker wel 6 maar ja het is voor een goed doel. Heb ze ook binnen 20 min. allemaal door kunnen verkopen (en als ik er meer had gehad ook wel). Heb er nu dus één voor mezelf en de rest verkoop ik door (ja nog steeds voor een euro). Ik vind het iets minimaals wat ik als student kan doen voor het goede doel. Een bedrag storten op een rekening voor een goed doel is voor mij erg moeilijk, aangezien ik daar het geld gewoon niet voor heb. Deze actie is voor mij wel betaalbaar en daarom kan ik er aan meedoen en doe ik er dus ook aan mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lid
|
![]()
het valt me op dat alleen echte hippe mensen zo'n ding ook echt omdoen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en mensen op mn sportschool natuurlijk.. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Whooohooo
|
![]()
Ik geef altijd geld als er een collectebus langs komt en wil er zeker geen geel bandje voor terug. Ik word een btje ziek van die hyper die eromheen is gekomen nu.
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Hey ik heb er zo ene en het is wel leuk want ook popstars hebben er en die dragen het.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |