|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
wjd..
- den bosch vandaag is gedegradeerd - officieus dan - ze allicht alle goede kansen hadden - maar die natuurlijk ook werden gemist door amateurs als schulp - daarnaast zijn er ook mensen die niet willen lopen voor een bal als mourad en powel - zolang dat soort spelers spelen wordt het nooit wat. - de tactiek ook nergens op sloeg - vd ouweland eigenlijk rechtsback speelde - dat misbruik maken van iemands kwaliteiten heet - ik dit wisman verwijt - wisman moet oprotten - het beleid van vd hoorn gefaald heeft - hij waardeloze kranten als mourad, bakkal en jansen heeft gehaald waar hij voor hetzelfde geld vd eede had kunnen huren - desnoods had hij stefan janssen moeten houden, maar dit slaat nergens op, niemand bij den bosch kan scoren - de graafschap ook slecht was - die wilden helemaal niet voetballen - vooral die nr. 10 de halve wedstrijd op de grond lag te kermen - terwijl verhaegh de enige was met een echte blessure, het zag eruit als een gebroken enkel ![]() - de graafschap 2 kansen heeft gehad - die ook erin heeft geschoten - je dan dus de wedstrijd verdient te winnen, - maar dus niet op basis van kansen - temmink een mongool is ![]() - ons minstens 1 penalty is onthouden vanwege vasthouden - ik ook nog een handsbal voorbij zag komen - de bal ook nog van de lijn was gehaald, ik geloof 2x? - het zelfvertrouwen bij den bosch nu gone with the wind is - ik ze niets meer zie winnen - ik ze niet eens meer zie scoren - maar ik hou vertrouwen ![]() - ![]()
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 14 February 2005 om 11:02 |
![]() |
![]() |