|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hey tering tyfus hoeren mug met je gefuckte beet
pak aub je biezen en pleur op van mijn planeet hey tering tyfus hoeren mug ga toch in de vut je voortbestaan is zinloos, want je hebt geen enkel nut kijk bijen helpen bloemen en die horen bij de lente die steken bijna nooit en maken honing voor dementen maar jij hebt geen functie in de gehele natuur niemand heeft baat van jouw accupunctuur je vind me kennelijk lekker en je houdt misschien van mij maar ik hou van puur zoogdieren en daar hoor jij niet bij nee! tering tyfus hoeren mug je bent een bloedcellendief zelf Nelson Mandela wordt van jouw nog agressief maar weet je wat echt kut is en waar iedereen van baalt is dat je mij telkens weer uit de mooiste dromen haalt want ik zou dromen over een hele mooie vrouw toen jij perse op dat moment op mijn oor zitten wilde wou ik had geen schuldig aan een misdrijf hou me niet meer in bedwang maar vanaf nu ben jij voorgoed deel van mijn behang pets boem!