|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Dus, het is al even geleden dat ik hier nog eens een topic opende maar het moet eruit
![]() Ik verkeer nu al 14 maand met men vriendin(ja hoor nog steeds die lekkere ![]() ![]() Nu is er weer een die op haar verliefd is. Dinsdag gingen we zwemmen en toen had ze me dat verteld,en die jongen was daar ook.Nu was ze met hem meegegaan apart(maar wel in men zicht) om uit te leggen dat ze me niet gaat laten vallen enzo. Dus ik liet ze maar doen,en ze waren ongeveer een uur aan het praten ofzo,en ik geef toe dat ik er wel wat lastig van werd,maar met praten is niets mis natuurlijk. Toen vertelde haar vriendin me dat die kerel smsjes stuurde met "schatteke,kzie u graag" en nog van dat gedoe. Daar stoor ik me niet aan,maar wat er wel ver over was,was dat hij stuurde "mag ik je knuffelen onder water?Kwil je echt vastnemen".Toen ik dit hoorde ben ik direct naar hem toe gelopen maar hij was "toevallig" net weg,en vroeg ik maar aan men vriendin wrm ze mij dit niet vertelde.Ze had het niet gezegd omdat ze bang was dat ik kwaad ging zijn op haar.Dat was ik dus niet,maar ik was woedend op die kerel.Maar als ze mij dat niet verteld kan dat wel fout overkomen bij mij. 2dagen later bel ik naar die gast,en zeg ik dat hij zoveel met haar mag praten als hij wil,maar vragen of hij ze mag vastnemen was teveel van het goede,en dat hij dat maar niet meer moet vragen Nu is die kerel laaiend op mij,en wilt hij op mij slaan ![]() Wat vinden jullie...