Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 November 2005, 20:03   #1
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Enquete voor alle werkende jongeren

Deze enquête is bedoeld voor werkende jongeren.
Ik wil graag onderzoeken waarom jongeren hebben gekozen voor een bijbaantje en of het voldoet aan hun verwachtingen(geld verdienen of plezier bijvoorbeeld).
Op vraag 10 na, hoeven de vragen slechts beantwoord te worden met ja of nee, meer niet. Het neemt nog niet eens vijf minuutjes van je tijd in beslag.

Allereerst wat gegevens die handig kunnen zijn voor mijn onderzoek:
Leeftijd:
Geslacht:
Baan:

1. Was het hebben van plezier in je werk een reden voor jou om een baantje te zoeken?

2. Was geld verdienen een reden voor jou om werk te zoeken?

3. Had je een voorbereiding voor je toekomst als reden voor het zoeken van het baantje wat je nu hebt?

4. Heb je momenteel plezier in je werk?

5. Ben je op dit moment tevreden met je salaris?

6. Is je salaris op dit moment het belangrijkste aspect van je werk?

7. Is je huidige werk uitdagend?

8. Leer je veel van je huidige baan?

9. Vind je dat je het goed doet op je werk?

10. Wat is voor jou nu belangrijker: school of werk?
A: school
B: werk
C: beide evenveel

Bij voorbaat dank!

Laatst aangepast door Denden 100 piek : 20 November 2005 om 20:06
  Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.