|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
voelt zich geroepen om mij te helpen met mijn frans mondeling?
Ik moet deze woorden in het frans omschrijven.. heb al een omschrijving in het nederlands opgeschreven.. maar nu nog in het frans! - een videocamera: Een high-tech apparaat waarmee je bewegende beelden op kunt nemen. - Een fietsenrek: Een toestel van stangen, om je fiets in op te bergen. - Een slaapzak Een dicht deken waar je in slaapt op vakantie. - Een medewerker van de wegenwacht Een mobiele monteur die je komt helpen wanneer je auto stuk is onderweg. - Een schooldecaan Iemand die leerlingen adviseert of straf geeft wanneer ze iets misdaan hebben. - Een loodgieter Iemand die beroepsmatig dat aanleg en onderhoud verzorgt van waterleidingen en cv. - Een band plakken Wanneer je fietsband lek is, maak je hem door een plakkertje op het gat te plakken. - Een haai Een grote gevaarlijke vis met scherpe tanden die je vindt in de zee. - Een pinguïn Een soort vogel die niet kan vliegen en leeft op de noordpool. - Erwtensoep Vloeibaar voorgerecht gemaakt van erwten. - Hutspot Een typisch Hollands hoofdgerecht, gemaakt van aardappelen, uien en wortelen. |
![]() |
![]() |