|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#5 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Zeker is het de bedoeling dat FB's hun fora levendig houden. Maar je weet zelf ook dat dat lastig is. Er moet ook wel wat te schrijven of te openen zijn. Ik ben het met je eens dat fora als NNA, muziek of party wat dat aangaat beter kunnen. Maar wat moet je op de klaagcorner of L&D openen? Probleem is ook dat ik zo 1,2,3 niet zou weten wie het beter zou doen. Al tientallen mensen hebben het geprobeerd en allemaal hebben ze gefaald. Of gefaald is een groot woord want op een uitzondering na heeft iedereen zijn stinkende best gedaan. We moeten gewoon accepteren dat dit forum een enorme impuls nodig heeft waar wij als staff helaas geen vat op hebben. Als ik naar mezelf kijk dan ben ik inderdaad ook tevreden met mijn input op sport bijvoorbeeld, maar als beheerder heb ik het ook onderschat. Ik had verwacht dat het eenvoudiger was om een staff aan te sturen en mensen te motiveren. Daarin faal ik/heb ik gefaald. Bij de volgende ronde FB-verkiezingen stel ik mijn functie dan ook beschikbaar. Tot die tijd proberen we er nog het beste van te maken ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |