|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste Sitah, ik ben Mike uit Nieuwegein en ik ben eigenlijk homo, maar ik durf daar niet voor uit te komen. Ik heb inmiddels met een oud vriendinnetje, jessica, contact opgenomen, waar ik niet met mijn ouders mee mag omgaan, en die is zelf lesbisch, ik bedoel ze is bi, maar ze neigt naar meisjes, daar raakt ze meer opgewonden van.
Zij denkt dat ze verliefd op haar is, en mij komt het eigenlijk wel makkelijk uit. Het is jammer dat het niet in mijn omgeving geaccepteerd wordt, daarom vlucht ik in deze wereld. Ondertussen ga ik nog wel naar ontmoetingsplekken, dat mag zij niet weten, ik woon in Nieuwegein, en vlak bij ons huis is een ontmoetingsplek waa rik regelmatig kom. Ook date ik vaak onder uitvallende schooluren zodat ik in de verloren uren die ik vrij ben nog wat kan bijverdienen. Ik weet dat dit niet netjes is, maar goed. Ik heb een vriend gehad, waarmee ik (naast anderen) meer dan 6 maanden een relatie heb gehad. Ik ontken nu natuurlijk in alle toonaarden dat ik homo ben, omdat ik gewoon weg er niet voor uit durf te komen. Ik vind het eng. Een goede vriendin Ilona van msn, heb ik het een anderhalf jaar terug al tegen gezegd. Ik ben erg verdrietig, want ik heb nu die vriend uit Utrecht met pijn achtergelaten. Mijn zus bemoeit zich teveel met mij. Maar ook teveel met mijn zwager en mijn nieuwe 'vriendin'.... Eigenlijk bemoeit ze zich overal mee, en dat vind ik heel erg. Thuis heb ik geen leven, ik leef in een dictatuur, ik leef onder dwang, ik heb het zwaar. Bij Mijn vriend B, uit Utrecht voelde ik me op mijn gemak, ik wilde zelfs bij hem in gaan wonen, maar mijn zus heeft het contact kapot gemaakt tussen ons. Nu fake ik deze relatie maar, vooral tegen mijzelf. Ik weet het, en toch doe ik het. Wat moet ik doen? Mijn zus miranda zeggen dat ze zich overal niet mee moet bemoeien, zodat ik mijzelf sexueel kan ontdekken, en dat zij toch moet accepteren dat ik homo ben, Of moet ik gewoon de hetero blijven spelen? Gewoon een vraag. ![]() |