|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi iedereen
Ik heb er een rotavond opzitten. Ik heb nu twee maandjes een vriend, en alles ging super. Natuurlijk moest er ooit eens een discussie of ruzie van komen. Ik was op msn mijn vriend aan het plagen. Maar ik meende er uiteraard niets van. Voor we een koppel waren hebben we een maand lang niets anders gedaan op msn als elkaar plagen enzow. Hij weet dus goed genoeg dat ik hem aan het plagen was. Ineens werd hij heel geïrriteerd. Ik zei dat ik het maar nutteloos vond over zoiets stoms te discussiëren en dat we het moesten laten. Wat doet hij? Hij gaat gewoon offline!! Toen werd ik wat lastig, maar ik dacht ik zal hem een paar uurtjes laten en dan een smsje sturen om sorry te zeggen. Denk je dat ik iets terug krijg? Nope! Komt hij erna op msn: zegt niets. Ik bel hem: duwt hij vijf keer af. Dus ik sms: waarom neem je nu niet op? Stuurt hij dat hij blij is dat ik niet boos ben, maar dat hij moe is, wil slapen en niet wil discussiëren! Vandaag heb ik dan heel de dag niets gehoord, hij stond op msn op bezet bezig vr school. Ik ben kwaad en teleurgesteld, en zit al heel de dag mij op te vreten vanbinnen waarom hij nu niets laat horen. Overdrijf ik nu? En wat kan ik best doen? xxx |
![]() |