|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik het nl niet ben?? -deze foto genomen is tijdens de finale?? -ik toen niet op een parterrevak zat?? -deze foto daar wel genomen is?? -ik nl op s stond (1e ring)?? -ik ook niet zo kort haar had toen?? -ik dr volgens mij ook totaal niet op lijk?? ![]() -Fitje dit toch zou moeten weten na mij meer dan 1x gezien te hebben?? ![]() -ik tevens een pet&sjaal-supporter ben en de aangewezen persoon geen hoofddeksel op het hoofd draagt?? -ik nu op de excuses van Fit wacht?? -ik ook nog op over een schadevergoeding zit te denken?? ![]() -iedereen mijn kop dus wel op de foto onder die randebiel met Fortuyn op z'n buik kan zien?? -ik wel een beetje jaloers ben op Fit met zijn werkende scanner?? -die van mij het dus niet doet?? ![]() -ik mijn fotos uit de Alpen vandaag wilde inscannen?? -jullie hier toch nog dan maar ffies op moeten wachten?? ![]() -ik me er van bewust ben dat dit voor sommigen hier een zware klus zal zijn?? -het mij spijt?? ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 10 August 2002 om 01:55 |
|
![]() |