|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik steeds meer in een landstitel begin te geloven? - We het wel treffen bij de start van het seizoen? - We steeds tegen degradatiekandidaten spelen? - NEC, Heerenveen en Twente een makkie zijn? - We dus komend weekend Feyenoord gaan passeren op de ranglijst? - Die namelijk gaan verliezen in Roosendaal? - De week erna weer gewonnen gaat worden? - De tegenstander dan Excelsior is? - Er gewerkt gaat worden aan het doelsaldo? - Ik voor het seizoen had voorspelt dat de eerste nederlaag halverwege december gaat komen? - RKC Waalwijk dan de tegenstander is? - We dan toch al een straatlengte voorstaan? - Ik me afvraag of de leiderdorpers in Milan zijn? - Ik vrijwel zeker weet dat het antwoord 'nee' is? ![]() - De joodjes dromen van net zo'n score? ![]() - Dat toch niet lukt ![]() - Er maar heel weinig joden hier op school zitten? - Dat een goede zaak is? - De meesten voor PSV en Roda ![]() - Er ook nog een aantal feyeneurders zitten hierzo? - Alles echter beter is dan die joden (behalve mvv'ers en fortunezen natuurlijk ![]() - Er ook nog een gast voor Twente is? ![]() - Dat lachen wordt maandag? - Ik maares kap? ![]() |
![]() |