|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dit topic op dit moment (nu pas ![]() - ik maar in plaats van opmerkingen op anderen nu wat nieuwtjes ga schrijven? - ik nu in mijn 6e week van mijn stageperiode zit? - ik stage loop bij een klein architectenbureau? - ik daar de financiële administratie deels verzorg? - dat zeer belangrijk is? ![]() - het best een relaxed bedrijfje is? - we daar een nieuwe secretaresse hebben? - we vandaag een jarige daar hadden? - we daarom lekker vlaai hebben gegeten? - Limburg de lekkerste vlaaien van de wereld heeft? ![]() ![]() - ik in die korte periode daar al 4 keer vlaai heb gehad? ![]() - mijn cavia al weer 5 jaar is geworden? HOERA ![]() - hij nog kerngezond is? - hij ook eigenwijs is? - hij dat niet van mij heeft? ![]() - ik morgen ga fitnessen? - morgenavond een vriend bij me langs komt? - ik komende zaterdagavond thuis blijf in plaats van uitga ![]() - dat komt omdat mijn zussie jarig is en daarom een groot feest viert? - ik dat ook wel leuk vind? - ik daarna MISSCHIEN nog de stad in ga? - ik dan lekker ga feesten in de Celabration? - dat nog niet allemaal zeker is? - dat de tent is van de MVV-supporters? ![]() - daar een paar meiden zitten die mij en een vriend van me een keertje hebben bezeikt? - wij ze terug hebben bezeikt ![]() - RemCo nu iets zegt tegen me op MSN? ![]() - ik dus nu wel weer op MSN kan ![]() - ik daarom goede zin heb? - er iets vreemds aan de hand is met de batterij van mijn telefoon? - mijn fiets weer gemaakt is? - Nessaja van Scooter nog steeds mijn nummer 1 hit is? - ik nu maar eens weer ga kappen? |
![]() |