Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 23 October 2002, 19:55   #11
trustfire
Guest

Standaard

het lijkt wel alsof ik in een spiegel kijk...
er zijn misschien 3 mensen war ik geen masker heb en eerst was het er maar 1...nu gata het met mij weer steed s een beetje beter....en zo zal het ook met jou gaan...
de eerste stap is heel eng en vermoeiend en moeilijk maar je zult merken dat je snel zult ontdekken bij wie je je echt thuisvoeld en
wie nie...
-------------------------
nee dat bedoel ik niet..

hoe kun je nou weer zitten geiten en lachen en lol hebben terwijl je fucked up van binnen bent? ik ken allebei de gevoelens maar heb echt niet het idee dat zoiets tegenstrijdigs ooit samen kan gaan
---------------------------------------------------------------------------------
dat is juist dat masker....!!!

Lieve Anouk,
je bent nu alleen nog maar ana het overleven en er zal ook een tijd komen waarin je echt gata leven...
vertel je verhaal maar hier als dat jou goed doet....
denk maar eens even alleen aan jezelf....
het ljjkt nu zoals je zegt niet zo erg maar het wordt steeds een stapje erger en erger...totdat vde bom ontploft ... laat het zover niet komen

liefs
margriet
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels