|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik gister naar Valkenburg ben gaan stappe? ![]() - RemCo nu online komt? ![]() - verder geen boeiende mensjes online zijn? ![]() ![]() ![]() - de Cella dus werd overgeslagen deze week? - ik bij een vriend kon blijven phitten? ( ![]() ![]() - ik om half 7 bij diezelfde vriend was? - iemand anders ons kwam ophalen? - we met zijn drieën toen rond 7 uur in het bowlingcentrum waren? - de anderen er al waren? ![]() - we toen lekker 2 uurtjes gebowld hebben? ![]() - we 2 banen hadden? - aangezien we met 8en waren we ons mooi konden verdelen over de 2 banen? - ik in mijn groepie derde ben geworden? ![]() - dat voor mijn doen niet slecht is? ![]() - ik wel in 2 uur geen strike heb gegooid? ![]() ![]() - wel 4 spares? ![]() - ik vaak genoeg 7, 8 of 9 kegels omgooide? ![]() - me dat wel irriteerde dat de rest steeds nie omging? ![]() - ik het toch een paar vet gezellige uurtjes vond? - we daarna nog zijn gaan pinnen en snacken? ![]() - we toen nog plannen hebben gemaakt over de vakantie van volgend jaar? - het toch Texel wordt? ![]() - we het over de data nog nie eens zijn? - toen ons echt avondje stappen kon beginnen? ![]() - we in de Caddilac, Cafe Nurgus en de Viking zijn geweest? ![]() - het alleen in Cafe Nurgus druk was? - ik het over het algemeen heel rustig vond ik Valkenburg? - het met de zomer veel leuker is? ![]() - dat niet komt door die Hollanders hoor? ![]() - ik en nog een vriend in de Viking door mijn gekste vriend werden gebeld? - "Waar ben je? In de Viking. Waar ben je nou? In de Viking! En jij? Hey ik zie je maandag he, doei!" ![]() ![]() - we na de Viking nog naar een speciaal biercafe zijn gegaan? ![]() - we allemaal (op de Bob na) het sterkste bier van de zaak bestelden? - we na 2 van zo'n glazen vet wazig waren? ![]() - we wel daarvoor al veel pils hadden gehad? ![]() - het 1 grote bieravond dus was? ![]() - ik met die vriend om 3 uur werd afgezet bij zijn huis? ![]() - dat dus best vroeg is voor mijn doen? - ik wel vandaag vroeger op moest dan andere zondagen? - ik vrijdag naar een verjaardagsfuif van mijn gekste vriend ben geweest? ![]() - dat ook wel gezellig was? ![]() - de fuif wel maar tot 12 uur duurde? - er was veel gezopen was? ![]() - vooral de Flugel goed draaide? ![]() - er zoveel Flugel vrijdag was gezopen dat we een hele Flugelflesjesdomino hadden gemaakt ![]() ![]() - ik die gekke vriend 2 zelfgebrande CD's cadeau heb gedaan? - iedereen de hoesjes heel leuk vond? - ik ook heb gehartenjaagd? (hehe, gek woord ![]() - we het spel nie hebben afgemaakt? - het een heel gezellig weekend was? - ik vanavond ff langs ga bij mijn grootouders? - mijn oma namelijk vandaag jarig is? ![]() - mijn opa dus weer naar huis mocht vandaag? ![]() - hij vanaaf weer terug mot naar het ziekenhuis? - het steeds beter gaat met hem? ![]() - net zoals met mijn pa? ![]() - ik vanmiddag de tweede videoband van Hans Teeuwen heb gekeken? ![]() - hij errug goed was? ![]() - ik Bartje trouwens gister niet heb gezien bij de bowlingbaan? ![]() - het dus allemaal bluf was? ![]() - ik waarschijnlijk volgende week weer niet in de Cella zit? ![]() - ik wel de volgende week op dinsdag, vrijdag en zaterdag uit ga? ![]() - we ten ere van Oud Op Nieuw op 1 januari (woensdag) ook nog een after party houden van dinsdag? ![]() ![]() - ik weer vanaf 2 januari kan gaan fitnessen? ![]() - ik FIFA2003 al een paar keer heb gespeeld? - het een zeer moeilijk spel is, in vergelijking met FIFA2000? - er geen Nederlandse competitie bij zit? ![]() - je volgens mij ook geen namen van de voetballers kan veranderen? ![]() - over FIFA2003 gesproken: ik het dadelijk ga spelen? ![]() - ik dus maar weer eens kap? ![]() - houdoe ![]() |
![]() |