|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-het een heel mooi avondje Vijverberg werd?? -ik er na de 2 rode kaarten en de 3 doelpunten van de Graafschap in 12 minuten er weinig vertrouwen meer in had?? ![]() -Bazzie lekker stond te juichen en ik lichtelijk ( ![]() -ik toen tegen Bazzieman zei dat het nog wel 4-2, 5-2 of zelfs 6-2 zou gaan worden?? ![]() -ik stiekum toch nog wel op een puntje hoopte?? -Feyenoord toen ineens met 9 man de superboeren onder druk gingen zetten?? ![]() -het resultaat wel bekend is bij iedereen?? - ![]() ![]() ![]() -Bazziemans wel medelijden met mij had op een gegeven moment?? -ik ook met hem na het laatste fluitsignaal?? - ![]() -de Graafschap het nog wel gaat redden om van de laatste plaats af te komen?? -ze maar gewoon van PSV-thuis moeten winnen?? ![]() -de ArenA ook zeer vet was?? -ik op een gegeven moment een beetje sjikke was?? ![]() -ik opt einde al mijn drankjes bij barman DarkUnreal ging halen?? ![]() -hij toen ineens wegging 8er de bar?? ![]() -ik dus weer dansvloer opging?? -basje echt coole moves heeft hehe?? -thur volgens mij ook lichtelijk sjikke werd?? ![]() -het erg jammer was dat ze op het grote scherm bij de ArenA beelden van Ajax gingen laten zien.....................?? ![]() -ik me toen niet kon inhouden en dingen ging roepen?? ![]() -ik zondagavond toen ik thuis was nog F1 op video ging kijken?? -ik nog niet wist wie er gewonnen had totdat ik ff mijn pc aanzette?? -ik fotos online moest zetten en er toen 1 kansloos figuur in mijn msnlijst het ff verneukte voor mij.....?? - ![]() - ![]() -dit een lang kansloos verhaal aant worden is....?? - ![]() |
|
![]() |