|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-theo maassen gruwelijk was??
![]() -die kerl echt geniaal is?? ![]() -ik 2 keer bijna mijn kaugom in ging slikken van het lachen hehe?? ![]() -ankje niet doorhad dat ik 2 rijen voor haar zat en een meter of 6 naar links?? ![]() -het bij spoor3 met Assu wel gezelli was?? -we nog EVEN ankje gedag gingen zeggen bij het theatercafé?? ![]() -we vervolgens een trein misten?? -we toen nog maar een bier gingen drinken?? ![]() -ik me afvraag of bruggi inmiddels dr bier wel op heeft?? ![]() -het vrij vervelend is dat die treinen in Zoetermeer links en rechtsom rijden?? ![]() -Dirk en ik dus gewoon de verkeerde kant op gingen?? -wij ook niet beter wisten?? ![]() -hehe -ik al gebeld had dat ik te laat op werk zou komen?? ![]() -ik daar uiteindelijk nooit ben aangekomen?? ![]() -dit eigenlijk wel schandalig is?? -ik er ook niet veel aan kon doen?? -de aansluiting op DH CS ook wel erg dramatisch was?? ![]() -we toen maar ff biertje gingen doen in de Havana?? ![]() -ik er alleen met mijn shirt niet inkwam?? ![]() -ik ook nog eens geen studentenpas had?? ![]() -ik toen ff ging babbelen met uitsmijtertje?? -we na een verkleedpartij van mij toch binnenkwamen?? -we welgeteld 3,50 euro hebben uitgegeven daar?? ![]() -het bier nl gratis was?? -we daar nog niet genoeg van op hadden?? -pfffffffff ![]() -daarna een gozer een grote bek had op station?? -ik nl niet in een Englandshirt mocht lopen ofzow?? ![]() -ik niet zin had in knokken?? ![]() -DJ terug gaat komen opt forum?? ![]() -de boel hier potver ineens een beetje gaat draaien?? -ik maar eens op mijn nest moet gaan liggen dan.....?? - ![]() -pfieeeuhw |
![]() |