|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 0Vera Liefde & Dating Kunst Psychologie & Filosofie Belachelijke dat zij werd aangesteld, gelukkig alleen ingezet op fora's waar ik bijna nooit kom. Ar-Tuur Discussie Forum & Actualiteiten Sport Niks mis mee. Bird Of Prey Cyber Talk Klaag Corner Zie Ar-Tuur ![]() BlueWolf Staff Room Ik mag hem niet maar dit is mijn mening en ik heb daar zo mijn redenen voor ![]() .dext0r Films, Tv en Radio Gezondheid & Lifestyle Muziek Forum Seksualiteit Geen mening ![]() Kampie Aan de Bar... Was vroeger iets origineler en grappiger vind ik maar verder niet echt slecht als fb. koelkast Feedback & Mededelingen Computers & Internet Ook niet heel vaak online, wel altijd redelijke beslissingen, sommige mensen vinden hem onbetrouwbaar maar daar heb ik geen ervaring mee. ![]() LoeLoe Aan de Bar... Seksualiteit Blijft bij bijna iedereen irritatie opwekken, nu ook weer met haar kleffe bende met Riddler, als jullie willen dat er niet over gezeken wordt hou jullie toespelingen dan ook buiten het forum ![]() Nightwolf Liefde & Dating Games Meetingforum Vaak online en vaak wel goede beslissingen maar irritatie over hem is niet uitgesloten ![]() RandyJC Uitgaansforum Foto en Plaatjes Forum Aan de Bar Hij houdt zich redelijk afzijdig, niet goed en niet slecht Tyskie Leden-Staff Discussie Forum & Actualiteiten Aanwinst. was misschien een betere keuze geweest als beheerder maar Nightwolf was de enige kandidaat ![]() Laatst aangepast door Nickchange : 13 November 2003 om 15:12 |
|
![]() |