|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ben toenstraks weer naar een behandeling geweest..
en zij zegt zoveel dingen die waar zijn.. dat ik veel te veel wil dat anderen blij zijn, en daardoor mezelf verloochen, en dat ik mijn gevoelens moet uiten naar mensen. en niet mezelf meot blijven verstoppen omdat ik bang ben dat mensen niet accepteren wat ik eigenlijk ben: een lief gevoelig een emotioneel meisje.. en dat ik ook tegen mensen moet zeggen wat ik voel en denk, omdat ik mezelf dan anders alleen maar pijn doe, en dat die mensen ook niet weten waar ze aan toe zijn.. en dat IK de touwtjes in handen heb dat IK beslis wat ik doe en denk, en niet dat iemand anders mij verteld wat te doen en te denken maar dat is zo moeilijk.. om jezelf bloot te geven, en toe te staan dat je mag zijn wie je bent en dat mensen je zo maar moeten nemen.. want ik wil zograag mensen gelukkig maken.. en vaak moet ik daarvoor dingen voor mezelf laten.. en ze zei ook, dat als mensen me niet accepteren zoals ik ben, dat ze dan niet in mijn leven hoeven te komen... |