|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten crewleden altijd op VISIBLE staan>? | |||
Ja, ze moeten altijd op visible staan. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 60,00% |
Nee, dat is niet nodig. |
10 | 33,33% |
Geen mening ofzo. |
2 | 6,67% |
Stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]()
Naar aanleiding van deze quote en een mening die ik al langer heb...
Citaat:
Vind ik dat de Staff altijd op visible moet staan. Hier heb ik twee argumenten voor: • Je moet altijd kunnen zien welke forumbaas/ beheerder online is om forummisbruik te kunnen melden. MSN-argumenten zijn kul, want lang niet iedereen heeft staffleden in zijn msn. Als ik een Adolf racistische posts zie maken dan moet ik een beheerder online kunnen zien staan om de posts te melden... • Misbruik door de beheerders wordt zo wel erg makkelijk gemaakt. Let op, dit is geen motie van wantrouwen tegen de beheerders, maar feit is wel dat het voor de beheerders wel erg makkelijk is om misbruik te maken van hun functie. Alleen zij kunnen zien wie op invisible staan en toch op het forum zijn. Ze kunnen in principe dus rustig wachten tot ze de enige beheerder online zijn, dan Meidenforum checken en weer weggaan. Geen mens die het in de gaten heeft. Argumenten tegen? • Toen BW nog beheerder was kon hij zijn invisible functie gebruiken om te controleren of verdachte IP's het meidenforum binnengingen en dit had ook succes. De huidige beheerders kunnen dat niet, doen het niet of willen het niet, dus om die reden hoeven ze het te doen. Overige argumenten kan ik niet verzinnen, hooguit dat ze niet willen laten zien hoe vaak ze online zijn, maar dat kan in mijn ogen natuurlijk nooit worden gebruikt als argument om op invisible te blijven staan. Dus: ik ben ervoor dat de hele Staff op visible moet staan!
![]() |