|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik had gedacht dat ik vandaag uit zou gaan (zaterdag), probeer een paar mensen te bellen gaan ze niet uit of heb je een voicemail van het een en ander aan de lijn, in totaal 3 mensen gebeld die ik eigenlijk nog nauwelijks spreek dezer dagen.
Meer vrienden, tja ik heb eigenlijk geen vrienden en dan kom je er achter dat je ze toch wel erg mist en nodig hebt in dit soort situaties :S. Ik hoor wel is van mensen dat ze elkaar (relaties) hebben ontmoet via een forum,.. of gewoon via het internet dan denk ik van tja, wat heb jij een mazzel, toen ik een x naar een meeting ging vondt ik er geen ene fuck aan en heb helemaal geen leuke mensen ontmoet. Natuurlijk had ik veel vrienden op de basisschool maar omdat ik zo nodig naar Haarlem op school wouw heb ik ze allemaal verloren, zie ze nu wel weer wat vaker maar ze zijn allemaal veranderd, of we willen elkaar niet meer kennen. maarja goed ik wouw gewoon ff m'n verhaal kwijt, voor de mensen die wel uitgaan 'veel plezier ![]() |
![]() |