|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Koelkast rade me aan misschien met een beter idee te komen omtrent de toelating tot de prive-fora, Meidenforum en Mannenforum.
Wat is er gebleken? Het huidige toelatingssysteem blijkt in bepaalde gevallen simpelweg niet te werken. Op het mannenforum valt zonder goede argumentatie bijvoorbeeld Nickchange buiten de boot, het meidenforum staat een betrouwbaar lid als Chica maar niet toe. Er wordt dus, wat al vooraf als gevaar werd ingecalculeerd, niet objectief gestemd. Oplossingen heb ik ook zo snel niet voor de hand. Persoonlijk stem ik meestal integer, zo heb ik ook altijd gewoon voor toelating van Nickchange gestemd. Blijkbaar kan niet iedereen dat. Blijven zeuren over manipulatie heeft geen zin. Iedereen heeft kunnen zien wat gebeurt is, maar gebeurt is gebeurt. Zaak is dat dat in de toekomst niet meer gebeurt, en daarom vind ik dat nagedacht moet worden over een beter systeem. Ikzelf had het volgende bedacht: Ieder nieuw lid dat voldoet aan de standaart eis (3 maanden lid, 300 posts) wordt in eerste instantie beoordeelt door de beheerders en de desbetreffende forumbazen van het privé-forum. Zij beslissen over al dan niet toelating (dus niet op iemand anders verantwoording..). Dat lid krijgt vervolgens een bepaalde tijd (zeggen en schrijven een maand bijvoorbeeld) toegang tot het privé-forum, waarna geëvalueerd wordt of de betreffende persoon betrouwbaar is. Zo krijgt iemand tenminste een kans, en kan er niet achter diens rug om geroddeld en gemanipuleerd worden. Mensen die betrapt worden op misbruik van het privé-forum worden er uiteraard gewoon nog steeds uit verwijdert. Zij het op fatsoenlijke argumenten, en niet op kul. Beheerders dienen een overkoepelende stem te hebben. Enfin, dat had ik bedacht. Zijn jullie het daarmee eens? Of hebben jullie andere suggesties?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |