|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |||||
Lid
|
![]()
Ik weet het, het kan misschien iets te vroeg komen aangezien dit mijn eerste post is sinds het opheffen van mijn ban, maar ik wil dit toch nog even kwijt. Dit is niet als persoonlijke 'wraak' op één van de beheerder o.i.d., maar om te voorkomen dat in de toekomst nog andere mensen slachtoffer worden van het scheve banbeleid.
Ik zou graag hebben dat IEDEREEN de tijd neemt dit te lezen. Ik probeer met het nu volgende stuk niet iemand onderuit te halen dan wel een (langere) ban aan te naaien. Ik werd dus op 31 maart gebanned. Dit vanwege een 3de OW. Eerdere ow's waren verkregen door forumvervuiling en flamen. De 3de wegens het negeren van aanwijzingen van de staff. Een logische ban was het gevolg. Maar tot mijn schrik ( ![]() Ik vroeg me dus af waarom, ik kon zelf geen goede reden bedenken. Ik mailde Nightwolf. Hij vertelde mij dit: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ter vergelijking: een user als w00t heeft laatst zijn 2de ban gehad. Ook wegens 3 OW's. Ook de laatste wegens negeren van aanwijzingen van de staff. Waarom krijgt hij dan maar 2 weken? Ik weet zelf ook niet precies wat ik met dit topic kan bereiken. Ik wilde jullie er slechts op wijzen. En jullie kunnen me een zeikerd vinden, maar ik wil toch ook dat het goed blijft gaan met mijn zo geliefde forumpje. ![]() Laatst aangepast door Stevie : 1 June 2004 om 18:35 |
|||||
![]() |