|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#15 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]() LIEVER DAN LIEF Tim Immers Kom niet bij me klagen Kom niets aan me vragen,nee Ik heb het wel gezegd(3x) Dat je beter bij mij kon blijven Hij is zo verstandig Zo netjes en zo handig,AAAHHH Ik heb het wel gezegd(3x) Dat je beter bij mij kon blijven refrein: Jij past beter bij,beter bij,beter bij beter bij mij Wand ik ben liever dan,liever dan,liever dan liever dan hij beter bij,beter bij,beter bij beter bij mij Want ik ben liever dan,liever dan,liever dan veel liever dan hij Wil je niets verwijten Maar jij wou zo graag pleiten,AAAHHH Ik heb het wel gezegd(3x) Dat je beter bij mij kon blijven Dus kom niets aan me vragen Kom niet bij me klagen,nee Ik heb het wel gezegd(3x) Dat je beter bij mij kon blijven refrein 3x Even spelfouten eruit gehaald, misschien heb ik er nog een gemist ![]() ![]()
![]() |