|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
pukkelpop het lijstje
- domme belgen - lompe humor (allemaal zo hard mogelijk HOERUH roepen, geniaal hoor) - bier - en bier - dillinger escape plan (fuckfuckfuckfuck, wat goed!) - the bronx ( die zanger is tof en nee niet gezoend) - chemical brothers, mooie lichtshow, leuke muziek, alleen te massaal) - faithless (mwahmwah) - hopesfall (beetje saai, tis dat ik alle nummers kon) - nora (gecancelled, fuckzooi) - young heart attack (oude lullen die ac/dc twee keer zo snel spelen en twee keer zo kort en ook nog een coole show hebben, vet!) - roni size (fucking goed dansbaar) - 2 many dj's (swing those hips!) - felix da housecat (de tent ging helemaal los!) - tiesto, (vette sfeer hoor!) - elbow (super goede zanger, zorgt geheid voor kippevel) - gore ranzige camping - vet eten - lekkere hot dogs buiten festival terrein (met uien, hoe geniaal zijn uien!) - geen douche - waar is de douche!!!!???? - veel hardcore mensen - geen bekenden gezien - eigen muziek meegenomen (hoe hard is unearth op de vroege ochtend al waren onze buren het daar niet zo mee eens) - domme belgen - domme chicks (belgen dus) - geen echt lekkere chicks (belgen dus) - flogging molly is een zaadband - the offspring was gewoon niet vals! - the blood hound gang is echt slecht (maar wel grappig opzich) - papa roach (oeioeioei, wat doen die op een hoofdpodium?) - heb ik het al over domme belgen gehad - voorlopig geen festivals meer voor mij |
|