Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 September 2004, 18:38   #1
Ar-Tuur
Guest

Thumbs up Nederland - Tsjechië

Het EK is nauwelijks achter de rug, de bondscoach nauwelijks op zn plek en een deel van de zogenaamde 'oude garde' nauwelijks vertrokken, of de bijkans belangrijkste WK kwalificatiewedstrijd tegen Tsjechië staat alweer voor woensdag op het programma. Ik heb de wedstrijden onder Van Basten tot nu toe nog niet kunnen zien, maar ik heb begrepen dat het gisteren weinig soeps was.

Voor conclusies is het natuurlijk veel te vroeg en woensdag in de Arena komt pas de eerste echte test, maar ik ben weinig optimistisch. Na het wegvallen van Stam die gestopt is en de blessures en schorsingen (o.a. Van Nistelrooy, Robben, waar Oranje mee te maken heeft en de verdediging die zich zwak en onervaren laat aanzien, denk ik dat het moeilijk gaat worden tegen de Tsjechen.

Spijtig ook dat Kluivert niet opgeroepen is. Neerlands beste 4-3-3 spits lijkt me, zeker als Van Nistelrooy niet mee kan doen. De argumentatie van Van Basten is natuurlijk legitiem (hij heeft alweer een tijd niet veel meer gespeeld), maar als je op systeem selecteert mag Kluivert er van mij gewoon bij. Seedorf verdient wat mij betreft ook nog steeds op zn minst een kans, maar die was geblesseerd. Als we spelers van RKC een kans gaan geven, dan verdient Seedorf op zn minst de mogelijkheid om eens een keer wat te laten zien.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels