|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
echtwaar he, de hele dag op de vloer gelegen, stellingen(schappen bij de makro) waterpas stellen, met andere woorden ik heb de hele dag op de vloer van de makro in hengelo rondgebracht.
ben je lekker vrij, zingend op de fiets, top humeurtje, shaggie aan t roken, en jahoor 200 m voor mijn huis snijd zon rotkop met een golfje de bocht af en geeft mij nog een stoepgoot breedte, dus ik schreeuwen mafkees wat denk je wel neit dikke idioot, ik stoppen. hij stopt ook, zet zn auto in de achteruit, heb mn fiets tot boven mn hoofd opgetild en zo op die auto afgerend 10 meter de voor fiets aan de kant gesmeten. en lopend verder er naar toe ik schreeuwen :WAT DE FOK IS JOUW PROBLEEM K***KOP en gvd net als ik bijna bij zn auto ben rijd die snel weg. ben er nog een stukje achternagerend maar hij stopte niet. ben je da godverredomme een stumper of wat? wel zo stoer om mij bijna aan te rijden, zo stoer om te stoppen, zo stoer om een grote bek te geven, maar neit stoer genoeg voor de confrontatie? .....t'is misschien maar goed ook ![]() |
![]() |