|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Een jongen van ongeveer 15 jaar heeft net zijn moeder verloren aan een ziekte.. Ik 'ken' de jongen, heb hem paar keer gesproken en heb vandaag gehoord dat zijn moeder is overleden
Zelf denk ik ook wel eens in wat voor een diep gat je terrecht komt wanneer een van je ouders overleden is. Ikzelf heb geen vader, dus in mijn geval heb ik alleen een moeder. Mijn famillie woont in Polen. Wanneer mijn moeder zou doodgaan zou ik waarschijnlijk in een pleeggezin terrecht komen. Fijn ![]() Mijn moeder had vorige week ontzettende buikpijn, ze gilde door het huis dat ik een ambulance moest bellen. Je schrikt je dood, je doet maar wat ze zegt. Meestal begin je ook van alles te denken, soms het allerergste... Ik zou het vreselijk vinden denk ik wanneer ik er alleen voor kom te staan... Wat vinden jullie, denken jullie hier ook wel eens over na, of is een van jullie ouders overleden?.. Pff... ![]() |
![]() |