|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
Bekijk resultaten enquête: Moet het kabinet blakende vallen ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 56,25% |
NEE |
6 | 37,50% |
OVERIG/ GEEN MENING / TOELICHTING IN TOPIC |
1 | 6,25% |
Stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik lees voornamelijk bezwaren tegen het kabinetsbeleid, de reden om nee schijnt even "proberen" te zijn.
Persoonlijk vind ik dat een kabinaat naar zijn burgers moet luisteren, dat doet dit kabinet niet, net zoals het niet nakomen van een uitleg aan het volk over het nut van deze bezuinigingen. Het lijkt wel alsof het plan zo wankel in elkaar zit dat zo min mogelijk mensen het mogen zien om het vertrouwen zo niet verder te laten dalen. Ik denk echter dat deze methode averechts werkt, en ondanks dat het dan nu weer onrustig zou worden denk ik dat het huidige kabinet niet kapabel genoeg is voor zijn taak. Het is niet instaat kritiek te accepteren en zijn plannen te evalueren. Een kabinet met PvDa zie ik vanauit mijn politieke voorkeur ook niet zitten maar is allicht beter als het huidige. Overginds is mocht het kabinet vallen het absoluut niet zo dat het pvda de grootste zou worden, al vaker is bewezen dat de verkiezingscampagne en debatten pas echt de stemmen binnenhalen of niet. Overginds is het absoluut niet rustig in de politiek zie bijvoorbeeld Wilders, Hirsi Ali nogwat etc. Partijen moeten vernieuwen want het politieke systeem staat meer onder druk. |
![]() |