|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: mag een zedendelinquent zijn adres en foto openbaar gemaakt worden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 53,85% |
nee |
6 | 46,15% |
geen mening |
0 | 0% |
Stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik kwam via fok op een amerikaanse site van een gevangenis terecht, vanwege een cam die ze daar hadden, nou ben ik nogal nieuwsgierig aangelegd en heb de hele site eens bekeken.
en dit kwam ik tegen: *linkje* het is een lijst van namen+foto+adres van mensen die zedendelicten hebben gepleegd, van aanranding, tot verkrachting en incest. handig, als je bij zoiemand in de straat woont, maar, vind je dat iemand zijn privacy geschonden mag worden met als doel de veiligheid van de sameleving voorop te stellen? ik vind van wel, als zo iemand bewezen heeft dat die gevaarlijk is voor kinderen,meisjes of vrouwen dan heb je dat recht in mijn ogen verspeeld. En ik zou het wel een fijn idee vinden dat iedereen het weet. Dan kun je er rekening mee houden(of wegjagen). misschien een goed idee voor nederland. |
![]() |