Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 December 2004, 18:37   #1
Plankje
Guest

Standaard Zo kan het ook natuurlijk

In vervolg op de topic "wat zou je doen" van BlackTurtle, wil ik mijn verhaaltje ook maar even posten .

Ik was vanavond toen ik klaar was met werken op weg naar het station omdat een collega van mij moest de trein van 18:33 halen (het was op dat moment 18:30). Dus wij een beetje haastig fietsen tog . Op een gegeven moment loopt een andere collega van mij met zijn vriendin langs en Thomas (de jongen die achterop zat) die riep hem. Daardoor werd ik afgeleid en keek ik achterom en opeens komt er een fietser uit een steegje (ik had voorrang) en ik knal recht op m in. Die kerel ging helemaal leip tegen mij en ik wist gewoon dat hij mij klappen wou gaan geven (gezien zijn dreigende houding). Dus ik probeer het allemaal te sussen maar op een gegeven moment haalt hij naar mij uit en raakt mij recht in mijn gezicht. Ik deins achteruit en probeer met mijn fiets een barrière op te zetten om zo nog een klap te voorkomen. Maar toen werd die kerel nog leiper en sloeg die mij nog een keer, met als gevolg dat mijn bril van me gezicht flikkert en beschadigd raakt.
Ik ging helemaal gedesorienteerd zoeken naar mijn bril die op de grond lag. Volgens mij wilde hij mij nog een keer gaan slaan, ware het niet dat toen de collega die wij eerst zagen met zijn vriendin kwam aanlopen. Toen waren wij dus in de meerderheid en ging hij er snel vandoor.
We hebben hem laten gaan, mede doordat de vriendin van Thijs (de collega die voorbij liep) hem van gezicht herkende.
Omdat het frame van mijn fiets helemaal ontzet is en hij mij heeft geslagen, gaat ikke mooi aangifte doen . Er zijn drie getuigen van het voorval dus het moet wel goed komen.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik wel een beetje bang was , omdat ik behoorlijk werd geimponeerd door zijn dreigende houding, welke gepaard ging met een skinhead-achtige uiterlijk. Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik rustig ben gebleven, want voor hetzelfde geld was ik ook gaan flippen (aangezien het al vanaf het begin 2 tegen 1 was) en dan had ik terug geslagen. Daar komt trouwens ook wel bij dat ik al een tijdje vredig anti-geweld ben

[edit] Ow ja, even een toevoeging: ik ga aangifte doen wegens mishandeling, doorrijden na een ongeluk en het veroorzaken van een ongeluk [/edit]
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels