|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
In vervolg op de topic "wat zou je doen" van BlackTurtle, wil ik mijn verhaaltje ook maar even posten
![]() Ik was vanavond toen ik klaar was met werken op weg naar het station omdat een collega van mij moest de trein van 18:33 halen (het was op dat moment 18:30). Dus wij een beetje haastig fietsen tog ![]() Ik ging helemaal gedesorienteerd zoeken naar mijn bril die op de grond lag. Volgens mij wilde hij mij nog een keer gaan slaan, ware het niet dat toen de collega die wij eerst zagen met zijn vriendin kwam aanlopen. Toen waren wij dus in de meerderheid en ging hij er snel vandoor. We hebben hem laten gaan, mede doordat de vriendin van Thijs (de collega die voorbij liep) hem van gezicht herkende. Omdat het frame van mijn fiets helemaal ontzet is en hij mij heeft geslagen, gaat ikke mooi aangifte doen ![]() Ik moet trouwens wel zeggen dat ik wel een beetje bang was ![]() ![]() [edit] Ow ja, even een toevoeging: ik ga aangifte doen wegens mishandeling, doorrijden na een ongeluk en het veroorzaken van een ongeluk [/edit] |
![]() |