|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
tijd om op te staan
|
![]()
hoi,
ik weet niet of dit tot deze categorie hoort, maar ik vermoed van wel. het gaat nl over mezelf, t'is vrij ingewikkeld,..sinds reeds interesseer ik me in kosmologie ,astronomie...het is iets dat volgens mij nogal van groot belang is voor de waarheid van ons bestaan te kunnen verklaren, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat ik sinds ik dit allemaal las, t'is te zeggen ... ik las onlangs een boek van stephen hawking, ik vond het vrij mmoeilijk, tenzij het aan mij ligt...in dat boek hebben ze het over van alles rond verschillende theorien en zwarte gaten e.d. wat me infeite dwars zit , is dat ik daar continu aan zit te denken..in eender welke situatie,...en op den duur kan je zeggen dat ik er zelf van begin te flippe, op het punt dat ik zou vergeten wat ik hier doe..wat ik ben...wat ik moet doen...dit is allemaal zo onrealistisch , maar toch is het zo,( ik heb het daar over al deze theorien...) opdit moment , voel ik me goed.voor de eenvoudige reden dat het me goed doet om erover te praten..en ik zit uireraard ook met de hoop dat andere mensen me hier in kunnen helpen..... |
![]() |
![]() |