|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Aachen TSV
|
![]()
En we hebben in Duitsland de nieuwe Hoyzer! De naam is niet Michael Weiner, maar Michael Kempter -->
![]() Ik dacht dat ik heel wat had meegemaakt op het gebied van 'schirri's. Tijdens de bekerfinale van 2004 dacht ik zelfs alles al gehad had. Totdat het omkoopschandaal in Duitsland aan het rollen kwam. Wonder boven wonder werden alle verdachte wedstrijden genoemd, behalve de bekerfinale en je zou denken dat met Hoyzer nu omkoopwedstrijden voorlopig toch wel afgelopen zouden zijn. Totdat Michael Kempter gedacht moet hebben: die Hoyzer komt nu in allerlei televisieshows, en ik fluit normaal alleen Regionalliga, nu krijg ik eens de kans in de Bundesliga en nu pak ik die kans ook. Een blik op het toto-formulier leerde bovendien dat aan Aachen-SpVgg Unterhaching veel te verdienen viel, namelijk een quote van 4,45 bij een zege voor Unterhaching. Helaas voor Kempter was Alemannia Aachen veeeel te sterk voor Haching, dus moesten hij wel heel erg veel discutabele beslissingen nemen. Unteraching kwam weliswaar zeer gelukkig op 0-1 na 9 minuten, maar Alemannia maakte alweer binnen een minuut gelijk. Hele stadion viert feest, de grens staat alweer bij de middenlijn voor de aftrap, maar Kempter keurt om tot op heden nog steeds onduidelijke redenen de goal af. Weer 10 minuten later, een verdwaalde bal wordt hard naar voren geramd door Unterhaching, Capado staat méters buitenspel en de verdediging van Aachen reageert niet eens. De grens vlagt logischerwijs voor buitenspel maar Kempter laat doorspelen, 0-2!! Toen waren de rapen gaar en zelfs de hele hoofdtribune begon Hoyzer Hoyzer te roepen. De arme donder dacht gelukkig dat dit wel erg opviel, en Meijer liet zich 2 minuten voor rust vallen als een stervende zwaan. Penalty! Nouja, leuk presentje, 1-2 en na rust uit een corner werd het zelfs weer 2-2, een doelpunt die Kempter onmogelijk kon afkeuren. 'Dan maar wat doen aan het aantal man op het veld', moet Kempter gedacht hebben. Willy Landgraf werd het slachtoffer en werd binnen 10 minuten met 2 belachelijke gele prenten weggestuurd. Toch bleef Aachen veel te sterk waardoor allerlei aanvallen in een vroegtijdig stadium afgefloten werden. Unterhaching wilde maar niet scoren, en kwam zelfs niet in het strafschopgebied. Tot diep in blessuretijd er een bal ongevaarlijk achter ging. Helaas, geen geld voor Kempter.. Of toch? Jawel hoor, niemand had gezien wat gebeurt was, maar ineens lag de bal op de stip! Unterhaching zelf had het ook nog niet door, want het duurde even voordat er iemand achter de bal stond. En wat niemand nog voor mogelijk hield gebeurde dan toch! De stadionspeaker had er behoorlijk de balen in, want hij riep iets om in de trant van 'voorlopig staat het 2-3, aber wir sehen uns bald wieder'. Tja, dat kan ook niet anders. De arme Kempter moest onder legerbewaking van het veld af, en het volgende schandaal is weer geboren in het Duitse voetbal ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 11 February 2005 om 23:16 |
![]() |
![]() |