|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik vond er eigenlijk niets bij. Jack ziet 1 keer dat beeld en heeft blijkbaar genoeg gezien, ik zag er eigenlijk helemaal niks aan, maargoed.
Cissé probeert nog weg te springen zelfs. Hij staat aan de zijlijn en loopt gewoon langs de bal heen. De scheids staat er ook nog steeds. Als je goed kijkt dan zie je dat als cissé er niet gestaan had Opdam helemaal niets kon doen met die vrije trap. Hij loopt gewoon terug naar zijn positie. Neen, gewoon een oervervelende matennaaiers-actie van Opdam. En waarom? Om 2 minuten tegen een man minder te spelen? Van Dijk neemt het gewoon op voor zijn ploeggenoot. Het zit gewoon in zijn karakter en alle opgeklopte frustratie van een middagje Hoofdklasse-arbitrage kwam eruit. Tel daarbij op die goal van Heerenveen vorige week die ook al niet geteld had mogen worden en zijn woede over dit trieste gebeuren is wel verklaard (waarmee ik zijn actie niet goedpraat, maar te begrijpen valt het wel)..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |