|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik moet een werkstuk voor school maken dus als je tijd en zin hebt wil je dan deze enquête invullen?
v.b. Man 16 A A B C A A Enquête plastische chirurgie Geslacht: m/v leeftijd: 1. Zou jij zelf ooit plastische chirurgie ondergaan als het niet nodig is? Dus alleen omdat je het mooier vindt? A: Nee B: Ja C: Weet ik nog niet 2. Zou jij ooit plastische chirurgie ondergaan als je daarmee een lichamelijke functiestoornis zou kunnen eindigen? A: Nee B: Ja C: Weet ik nog niet 3. Vind jij dat plastische chirurgie in het ziekenfondspakket moet zitten als het alleen is om je mooier te maken? A: Nee B: Ja C: Geen mening D: Misschien E: Gedeeltelijk 4. Vindt jij dat plastische chirurgie in het ziekenfondspakket moet zitten als die operaties lichamelijke functiestoornissen oplossen? A: Nee B: Ja C: Geen mening D: Misschien E: Gedeeltelijk 5. Ken jij iemand die plastische chirurgie heeft ondergaan? (binnen je vriendenkring) Zoja, is het een man of een vrouw? A: Ja, Vrouw B: Ja, Man C: Nee D: Ja Man en Vrouw Extra vraag: 6. Ben je tevreden met je uiterlijk? A: Ja B: Nee Alvast bedankt! ![]() |
![]() |