Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 February 2005, 14:07   #1
sJur
Guest

Standaard ze ging vreemd....

Hey ieder1,

ik zit met iets:

naja ik had dus met een heel leuk meisje (dewy) ik vond het echt heel leuk met haar we vonden elkaar heel leuk enzo,maar toen ging ze vreemd......

Ik sprak haar en ze had er heel erg spijt van,maar later hoorde ik (van iemand anders) dat ze me een hele goeie vriend van mij was gegaan. Ik bale,ik boos,ik maakte het uit(vertrouwen was weg).....Maar nu komt het,ik vind haar weer leuk .

Ik weet dus niet wat ik moet doen. laatst kwam er wel een vriend van me naar me toe en hij zij dat hij met dewy had gepraat. Hij zij dat zij had gezegd dat ze was vreemdgegaan omdat ze mij niet meer leuk vond. Maar dat geloof ik niet. Toen ze me had opgebeld en zij dat ze was vreemgegaan trilde haar stem als de t#ring en ze vond het echt k#t.

Ze zij wel op msn tege me laatst dat ze nog wel een keer met me wou maar weet niet of dit nou echt zo bedoelt was of niet.

Maar steeds als we elkaar zien dat doen we wel heel aardig tege elkaar enzo.Beetje aan elkaar zitte etc. etc.
Maar echt als ik haar alleen al zie lope barst ik al bijna in trane uit . Hoop dat jullie me een beetje kunne helpe

Greetzzz,

sJur

(p.s. ik hoop niet dat er al teveel van dit soort topics zijn,indien dat wel zo is. Sorry)
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels