Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 March 2005, 21:44   #11
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Ik heb me idd vermaakt!
Want de rest van Nederland van ons vindt, vind ik totaal onbelangrijk. Die hebben hun mening toch wel klaar.
Nu neemt niemand ons serieus, maar owee als Feyenoord weer is op bezoek komt...

Met min 10 zoek ik inderdaad ander vertier als de wedstrijd totaal niet voor aanzien is, en allang gespeeld is.

En over nac, ik vind nac inderdaad 'lekker belangrijk'. Stelletje blaaskaken als je het mij vraagt.
Altijd staat de Rat vol met berichten over de 'nerds' uit 'Dordt noord', over hoe ze ons ff een massaal zangles komen geven, en vervolgens niet meer dan 400 man aankomen. En maar blijven berichtten dat heel Rotterdam 90 minuten lang de ogen zal uitkijken...tsjah..
Had/heeft niks met het voetballen te maken, want dat spel van ons is toch drama. Als ze 4 keer naar elkaar over weten te spelen is het al een record.
Maar ik heb totaal niks met nac, net als de rest van de Kuip, maar zelf denken geloof ik dat heel Rotterdam een week lang wakker ligt als de 'Ratten' op bezoek komen.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de omschrijving van een volwassen Legioen? Deze 10.000 zorgde voor een betere sfeer, dan die zogenaamde 40.000 die elke zondag zitten..

Tegen psv zal het ongetwijfeld wel weer vol zitten. En wie weet krijgen we dan een herkansing, zal heel het land weer vol lof over ons spreken..

Alsof we daar op zitten te wachten

Berichting Regels