|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
luister is goed ,
jij kent mij niet eens !!!! jij denkt ja een 14jarige is nog niet volwassen enzo , maar dat ben ik juist wel !!! ben mss 14maar ik weet hoe ik dat en dat en dat moet doen !!! Ik ben nog altijd samen met de papa , en we zijn heeeeel gelukkig , ik voel mij niet jong hoor !!! ik voel me volwassen , en een goede mama heb mss wel geen vrienden meer momdat ik dus een kindje heb , vin dik zelf een beetje jah , ik heb gekozen voor mijn kindje en ik snap niet waarom dat ze mij niet achepteren met mijn kindje ze hebben mij geachepteer zonder , waarom niet met ? daar is toch geen veschil mee ? of ik nu moeder ben of niet ik zal altijd de zelfde persoon blijven , juist dat ik niet meer uit ga enzo , ik wil liever dat geld geven voor kleertjes enzo , dan het opzuipen geloven jullie mij misschien niet ? voef me toe op msn ? tienermama_isalieke_en_kimtju@msn.com dan zieje op webcam dat ik ouder zie dan 14 , of neem een kijkje op www.high.be/tienermama groetjes |