Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 April 2005, 21:18   #1
Youssef
Banned

Unhappy Wat ik nu weer op me PC vind.

Citaat:
[21:49] Monique says: en nog ietrs en daar ga je wel je mond over dichthouden
[21:49] Monique says: ik heb inderdaad geruild met Remco...hij kwam vrijdagmorge naar me toe en zei voor de grap..mag ik in het meidenforum kijken.
[21:50] Monique says: ikzeg...nou dat komt me eigenlijk goed uit want ik wil welelens weten of die meiden gelijk hebben want er schijnt nogal geroddeld te worden over ons..negatief wel te verstaan
[21:50] Monique says: ik zeg maar ik doe het niet want de ip's worden gelogd
[21:50] Monique says: en dan benik dadelijk de zak
[21:50] Monique says: dus in eerste instantie wou ik er ook helemaal niet aan beginnen omdat ik wist dat het fout was
[21:50] Monique says: toen heeft ie me toch op de een of andere manier over kunnen halen
[21:51] Monique says: toen las ik dat bepaalde fbérs dat jonmgensforum weg wilden hebben (wes fade en rick)
[21:51] Monique says: en toen vroeg ik dus waarom..en jij zei dat het me niks aan ging
[21:51] Monique says: terwijl ik eht al wist omdat ik die morgen al in het jongensforum had gezeten
[21:51] Monique says: en oten knapte er iets in mij omdat ik boos was
[21:51] Monique says: en toene hb ik eht allemaal op zitten biechten
[21:52] Tijn says: ja maar t ging je in feite ook niks aan :S zelfs, Mandy, Irene en Danielle niet :S maar ik was dus de laatste druppel voor jou? trouwens, ze wilden t niet weg hebben, maar ze wilde er niks mee te maken hebben
[21:53] Monique says: bedoel ik
[21:53] Monique says: ik was gewoon boos over die paar topics ajh
[21:53] Monique says: en daar wr=ord nu zo'n groot prboleem van gemaakt want dat hadden de meiden niet mogen weten
[21:53] Monique says: en wes zegt
[21:53] Monique says: als je nog een week had gewacht
[21:53] Monique says: dan had ik ervooir gezorgdd at het weg was
[21:53] Monique says: maar dat kon ik dus niet omdat ik zo boos was
[21:55] Tijn says: begrijp ik.....toch zul je dat soort dingen moeten beheersen anders bega je snel weer een fout, al is t niet op t forum, dan wel IRL
[21:55] Monique says: jah dat klopt
[21:56] Monique says: en dat doe ik dus ook nooit meer
[21:56] Monique says: en geef me dan nog maar tot vrijdag een ban interesseert me geen reet
[21:56] Monique says: dan ka nik het ook laten rusten
[21:56] Monique says: en dan kan ik virjdag opnieuw beginnen
Youssef is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels