Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 July 2005, 16:47   #1
Ghris
Guest

Standaard Uitgaven...

Hoe denken jullie erover, over het betalen van dingen voor je vriend/vriendin?

Bijvoorbeeld mn vriendin gaat nu op vakantie met soort van uitwisselingsgroepje... Maar nam haar prepaid telefoon mee, omdat via abbo er wel eens een te hoge rekening van kon komen... Dus ik heb haar een beltegoed kaartje van 20 euro gegeven, zodat ze me kon blijven smsen, en dr ouders enzo kon bellen ze nam zelf ook wel wat van drzelf mee hoor...

Maar nu had ik al een jaartje of 2 de plan om met een paar vrienden op vakantie te gaan, maar nu gaat het eind augustus er toch wel van komen...

Nu heb ik dus een vriendin, en zou het wel leuk vinden als ze mee op vakantie gaat.. dat vondt ze ook wel een leuk idee, maar ze had waarschijnlijk het geld er niet voor... Maar nu kwam ik met het idee dat ik de vakantie wel voor haar zou betalen, dat zou uitkomen op iets van 200-250 euro.. Met eten etc erbij is dat, want we blijven wel in NL
Ze heeft nog geen antwoord gegeven daarop (sms)...
Misschien dat het wat overdreven is, maar ik ben gewoon helemaal gek op haar, en zij op mij Ik heb pas met haar sinds 2 weken dus dat maakt het nog een stukje anders..

Nu is mijn vraag ook wat jullie van zulke dingen vinden, en waar een beetje de grens ligt?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels