Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 November 2005, 00:27   #1
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard Structurele problemen binnen staff?

Het lijkt wel een exodus, de een na de ander stopt.
Bij bootje kan ik me wel een voorstelling maken, als je er vrij lang in hebt gezeten en je hebt niet meer het gevoel dat je nog iets extra's kunt toevoegen aan de staff, is het beter om te stoppen. Hulde voor haar zelfreflectie, dat is iets wat niet veel mensen is gegeven.. (misschien dat ze het alleen beter even terug had kunnen aangeven, maar dat zij haar vergeven).

Maar dat bijvoorbeeld ND al na enkele weken stopt, dat geeft toch wel te denken. Iemand die er bevlogen in ging, met goede ideeën en minder goede ideeën. Misschien ligt het probleem bij een een gebrekkige mentaliteit van ND zelf, maar zit het wel goed binnen de staff?

Zijn er niet meer mensen die niets extra's meer toevoegen aan het geheel en op die manier een obstakel vormen voor degenen die nog vooruit willen en veranderingen willen doorvoeren?
Dat idee had ik al bij sommige personen toen ik nog FB was en nu zitten ze er nog steeds... dat bevreemdt mij eigenlijk toch wel.

Wat wilt de staff in de toekomst, is er een visie of doet men maar wat? En vinden de staffleden elkaar allemaal nog steeds geschikt? Spreekt men daar elkaar binnen de staff op aan of gebeurt daar nog steeds helemaal niets?

Ik ben benieuwd...

Berichting Regels