|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heey Mensen
![]() Ik ben een spontane jonge meid genaamd Wendy ![]() In het dagelijkse leven ga ik nog naar school (2/5 dag) ![]() Maar school is niet alles! Ik zou het liefst thuis zijn in me huissie.En gewoon een de huismoeder uithangen! ![]() Me vriend en ik hebben een huis gekocht vandaar,Woon er nog niet ![]() ![]() Nu zit ik nog in het 1ste jr kappersopleiding.Vind school leuk hoor daar niet van,Maar praktijk dus in een salon werken vind ik niet leuk!NIet dat ik niet wil werken maar ik had me het anders voorgestelt!Dat kan ![]() ![]() Me vriend heeft gezegt.als ik plotseling zwanger zou raken zouden we het niet weg laten halen ![]() Ik weet het gewoon ff allemaal niet meer, en nu hoop ik dat ik hier meiden of jongens te vinden die dit ook een beetje hebben, of die op jonge leeftijd moeder of vader zijn geworden! Ik hoop dat het lukt! wat ik zoek! heel veel liefs allemaal. Wendy |
![]() |