|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Wij krijgen dus over een kleine maand een puppy en nu moet dat mormeltje natuurlijk ook een naam krijgen waarmee we allen hier thuis tevreden kunnen zijn..
Mijn ouders hadden al vrij vlot besloten dat het moest worden: Caja Nu vind ik dit een verschrikkelijke naam. Het klinkt gewoon voor geen meter en ik ga dat echt niet over straat roepen. Zeker niet als je de achterliggende gedachte weet. Mijn moeder heet namelijk Carla en mijn vader Jan.. Je raad het al, je neemt de eerste twee letters en je krijgt "Caja".. Das toch een ramp? Nu had ik al wat andere namen bedacht, zoals: Nova Sarah Luca Lucia Argos Marron Amar Senna Dito Pola Mijn inspiratie is alleen moeilijk te vinden en ik vroeg me af of jullie nog goede ideeën hebben of een bepaalde voorkeur hebben voor één van de bovenste namen.. |
![]() |
![]() |