Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 January 2006, 14:14   #1
patriesje
Guest

Standaard het is uit

hoi allemaal,
ik wil wat weten en msgn dat jullie mij daar bij kunnen helpen.

mn vriend heeft het een maand geleden uitgemaakt omdat hij niets meer voor mij voelde. we weten allebei niet waar dat door komt want we kwamen niets te kort in de liefde.
maar ik denk dat het uit is gegaan omdat we elkaar te vaak zagen we zagen elkaar ieder weekend hij woont dan niet bij mij in de buurt want we moeten 1.5 uur reizen om bij elkaar te zijn.
maar nu wil ik van jullie weten of het uit is gegaan omdat we elkaar te vaak zagen of omdat er toch wat anders moet zijn geweest.

ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben anders hoor ik het vanzelf wel van jullie. ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik hou nog heel veel van hem en dat weet hij ook maar ik wil meer van hem dan alleen maar zn vriendschap, niet dat dat niet genoeg is want hij is nog steeds heel lief voor mij en ik ook voor hem.

ik hoop niet dat we nu ruzie krijgen om deze topic want hij weet hier niets vanaf en ik weet ook niet of hij het nou goed vind om 'ons' prive leven op tafel te gooien.
want dat zou ik heel zonder vinden als hier onze vriendschap ten einde moet lopen om zo'n stomme topic.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt voor jullie hulp
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels